اخبار ورزشیسایر اخبار

اتمام جلسه دبیرخانه ستاد با فدراسیون‌های ناکام

جلسه دبیرخانه ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک با فدراسیون‌های ناکام در جاکارتا به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با پایان هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که به میزبانی جاکارتا و پالمبانگ برگزار شد، دبیرخانه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و المپیک جلسه خود را با فدراسیون‌های ناکام آغاز کرد. در این جلسات که در روزهای متوالی برگزار شد در مجموع ۲۱ رئیس فدراسیون حضور داشتند و گزارشات خود را به دبیرخانه ستاد ارائه کردند.

بررسی‌های وزارت ورزش در خصوص این فدراسیون‌ها انجام شده و قرار است از روز چهارشنبه هفته جاری وزارت ورزش جلسات خود را با فدراسیون‌های موفق و فدراسیون‌هایی که به اهداف‌شان رسیده‌اند آغاز کند. رویکرد این فدراسیون‌ها به سوی المپیک ۲۰۲۰ خواهد بود و وزارت در تلاش است اگر مشکلاتی در این فدراسیون‌ها وجود دارد آن را برطرف کند.

۱۲ فدراسیون در جلسات به صورت جداگانه حضور خواهند داشت و گزارشات خود را به دبیرخانه ستاد ارائه می‌دهند. بعد از پایان بازی‌های پاراآسیایی و المپیک جوانان، جلسه ستاد برگزار می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا