اخبار ورزشیفوتبال ایران

گفتگوی مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش با مرتضی کاظمی مدیرعامل تیم فوتبال هنرمندان حامی

مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش طی گفتگویی با مرتضی کاظمی بابت مسابقه یادبود برای درگذشتگان تیم هنرمندان بشرح زیر می باشد.

به گزارش پیشرو ورزش، گفتگوی سردبیر پیشرو ورزش با مدیر عامل تیم فوتبال هنرمندان به شرح زیر است:

سلام جناب کاظمی عرض تسلیتی دارم خدمت شما و مجموعه تیم فوتبال هنرمندان حامی،لطفا درمورد این مسابقه برای خوانندگان ما توضیحاتی بفرمایید؟
سلام خدمت شما بله بنده هم به نوبه خودم تسلیت عرض میکنم به خانواده این عزیزان و هم تیمیهای خودم در باشگاه هنرمندان حامی
۵شنبه ۴شهریور قراره مسابقه ای بین دوتیم هنرمندان حامی ورسانه ملی برگزار میشه بیاد عزیزانمون مرحومین علی سلیمانی، کاظم محمدی، و ارشا اقدسی…امیدوارم هستم که بازی خوبی بشه وبتوانیم بخش اندکی از زحمات این عزیزان رو جبران کنیم  و یادی بکنیم از این دوستان هم تیمی خودمان.
واین تذکر رو هم به مردم عزیزکشورمان بدهم که بحث کرونا خیلی جدی هست و هرلحظه شاهد این اتفاق ناگوار و تلخ هستیم با ازدست دادن عزیزانمان

خیلی از هنرمندان قراره که در این مسابقه شرکت کنند و تعدادی هم از مدیران ارشد سازمان صدا و سیما هم قراره برای این مسابقه تشریف بیاورند.
و ما خیلی تمایلی نداریم که این مسابقه را شلوغ کنیم بخاطر شرایط حاد کرونایی این روزهای کشورمان که نمیخواهیم باعث این شویم که خدایی نکرده اتفاق تلخ دیگری بیفتد و کسی مبتلا بشه ما همه پروتکل‌های بهداشتی رو رعایت خواهیم کرد و به لطف خداوند متعال امیدوارم که مسابقه خوبی برگزار شود.

در پایان هم از شما برادرعزیزم جناب آقای مازیارخویشوند سردبیر محترم پیشرو ورزش کمال تشکر وقدردانی رو دارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا