اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

دیدار مسئولین هیات گلف شمال شرق با خانواده شهیدان شعبانی قهرودی به مناسبت هفته تربیت بدنی

به مناسبت هفته تربیت بدنی ،سرپرست و اعضای هیات گلف شمال شرق تهران با خانواده شهیدان شعبانی قهرودی دیدار کردند.

به گزارش پیشرو ورزش،  حسین شیرازی مقدم «سرپرست هیات» و همراهی خانم ها قاسم زاده و خلیلی «نائب رئیس بانوان و مسئول کمیته فرهنگی هیات» ضمن حضور در منزل شهیدان سعید و رضا شعبانی قهرودی از شهدای دفاع مقدس ، از مادر گرانقدر آن شهیدان خدایی تجلیل و دلجویی بعمل آوردند.

پیرو این خبر در این دیدار صمیمی مادر گرانقدر شهیدان شعبانی قهرودی  ضمن تشکر از حضور مسئولین هیات گلف شمال شرق تهران ، بر ادامه دادن راه شهدا و گوش دادن به فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکیده کردند و برای حاضرین نیز دعای خیر کردند.

سرپرست هیات گلف شمال شرق تهران نیز ضمن تشکر از خانواده محترم شهیدان شعبانی قهرودی عنوان داشت : بر خود لازم دانستیم ضمن حضور و دیدار با شما ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشته باشیم.

در ادامه مادر دو شهید گرانقدر دفاع مقدس خاطراتی از فرزندان شهید خود “سعید و رضا ” بیان کرد.

همچنین در پایان نیز از خانواده شهید والامقام سعید و رضا شعبانی قهرودی با حضور سرپرست هیات و جانباز آزاده حاج رضا مشایخی قدردانی گردید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا