اخبار ورزشیورزش تهران

امضا تفاهم نامه همکاری سازمان ورزش سپاه تهران و هیئت اسکواش استان تهران

تفاهم نامه همکاری سازمان ورزش سپاه تهران و هیئت اسکواش استان تهران به امضا رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، با حضور سردار کاظم یزدانی ( رئیس سازمان ورزش سپاه محمد رسول الله تهران)و محمد آران (رئیس هیئت اسکواش استان تهران)، به منظور توسعه و گسترش رشته های ورزشی اسکواش ، پدل و راکتبال در بین کارکنان سپاه و بسیجیان تهران بزرگ و همچنین استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی سازمان ورزش سپاه تهران،  تفاهم نامه همکاری مابین این سازمان و هیئت به امضا رسید.

در این نشست همچنین در خصوص فعالیت های ورزشی و جانمایی فضاهای ورزشی جهت آموزش و توسعه رشته های ورزشی اسکواش، پدل و راکتبال بحث و تبادل نظر گردید.

همچنین طاهر صادقی (جانشین سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله تهران) ، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران و رئیس هیئت اسکواش سپاه تهران) ، سهند جباری (دبیر هیئت اسکواش استان تهران) و امیر صارمی (دبیر هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) در این نشست حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه های ورزشی فوق اعلام داشتند.

در پایان این نشست نیز با حضور سردار یزدانی و محمد آران تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان ورزش سپاه محمد رسول الله تهران و هیئت اسکواش استان تهران به امضا رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا