اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران در انتظار تعیین صلاحیت‌ها

برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران در انتظار رسیدن پاسخ استعلام های تعیین صلاحیت هاست.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مدت‌هاست اهالی فوتبال پایتخت در انتظار برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران هستند. بعد از ثبت نام و تایید احراز مدارک مدیریتی نامزدها در حال حاضر مجمع عمومی هیات فوتبال استان تهران منتظر دریافت پاسخ تعیین صلاحیت هاست. به محض اینکه پاسخ تعیین صلاحیت‌ها از مراجع ذیصلاح وصول شود انتخابات با هماهنگی رئیس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

در حال حاضر حدود ۲۰ روز گذشته و هنوز پاسخ تعیین صلاحیت ها وصول نشده است و گاهی این زمان ۲۵ روز هم طول کشیده است. بعد از رسیدن تعیین صلاحیت‌ها، هر زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال که رئیس مجمع هم هست اعلام کند انتخابات برگزار می‌شود.

در حال حاضر از حاج مهدی ملک آباد، مجید کیومرثی، حبیب الله شیرازی به عنوان نامزدهای اصلی ریاست هیات فوتبال تهران نامبرده می شود. شیرازی یازده سال است که رئیس هیات فوتبال استان تهران است.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =

دکمه بازگشت به بالا