اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

لیگ قهرمانان اروپا: برتری پرگل رئال مادرید برابر دورتموند/شکست یوونتوس

در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در نیمه دوم مقابل دورتموند شاهکار به پا کرد و توانست با هت‌تریک وینیسیوس بازگشتی باشکوه در سانتیاگو برنابئو به نمایش گذارد.

به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰، ۷ بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها رئال مادرید مقابل دورتموند در خانه در نیمه دوم غوغا به پا کرد و توانست بازگشتی دیدنی و تماشایی با هت‌تریک وینسیوس به نمایش گذارد و به برتری پرگل ۵ بر ۲ دست یابد. آرسنال نیز با گل به خودی حریف مقابل شاختار به برتری یک گله دست یافت. همچنین پاریس در خانه در شبی که هوادارانش به حمایت از مردم فلسطین پرداختند مقابل آیندهوون به تساوی یک بر یک رضایت داد و یوونتوس در خانه مقابل اشتوتگارت در لحظه آخر شکست خورد.استون ویلا نیز با درخشش مارتینز به یک برد دیگر دست یافت تا با اقتدار در صدر جدول لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

رئال مادرید ۵ – دورتموند ۲

این بازی در حالی برگزار شد که رئال مادرید در فینال سال گذشته توانسته بود ۲ بر صفر دورتموند را شکست دهد و قهرمان شود. دورتموند در این مسابقه در نیمه اول غوغا به پا کرد و توانست در دقایق ۳۰ و ۳۴ توسط مالن و گیتنز به برتری ۲ بر صفر دست یابد.با این حال رئال مادرید بازگشتی باشکوه در نیمه دوم داشت و توانست در ۲۳ دقیقه با گل‌های رودیگر ۶۰، وینیسیوس ۶۲، ۸۶ و ۹۳ و واسکز ۸۳ به یک برد مهم و حساس دست یابد.

آرسنال یک – شاختار دونتسک اوکراین صفر

تک گل بازی با گل خودی ریزنک به ثمر رسید تا آرسنال به دومین برد خود در اروپا دست یابد.

پاری سن ژرمن یک – آیندهوون هلند یک

آیندهوون ابتدا با گلزنی شی لانگ در دقیقه ۳۴ پیش افتاد ولی میزبان توانست با گل اشرف حکیمی در دقیقه ۵۵ کار را به تساوی کشاند.

یوونتوس صفر – اشتوتگارت یک

در این بازی یوونتوس در دقیقه ۸۴ با اخراج دنیلو ۱۰ نفره شد. در دقیقه ۸۶ انزو میلوت، پنالتی اشتوتگارت را از دست داد.در دقیقه ۴۸ نیز گل اونداف به واسطه خطا توسط ویدیوچک مردود اعلام شد.اشتوتگارت در دقیقه ۲+۹۰ توسط توره به گل رسید و یووه در خانه شکست داد.

استون ویلا ۲ – بلونیا صفر

استون ویلا در ادامه درخشش خود در لیگ قهرمانان اروپا امشب در خانه با گل‌های مک‌گین ۵۵ و دوران ۶۴ به پیروزی رسید.امیلیانو مارتینز که این روزها در ویلاپارک درخشان ظاهر شده در این مسابقه نیز نمایشی عالی داشت و یکی از ستاره‌های بی‌بدیل امری بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا