اخبار ورزشیورزش تهران

اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران توسط علی پازوکی

علی پازوکی برنامه های هفته تربیت بدنی هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران را اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، دکتر علی پازوکی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران در گفتگو با پیشرو ورزش، ویژه برنامه های این هیات در ایام هفته تربیت بدنی را اعلام کرد.

دکتر پازوکی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش به جامعه ورزش به خصوص جامعه ورزش های ناشنوایان استان تهران، برنامه های اجرایی این هیات را تشریح کرد.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران گفت: در هفته تربیت بدنی اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان ها و برگزاری مسابقات ورزشی در محلات را به مرحله ی اجرا درخواهیم آورد.

وی همچنین عنوان داشت با توجه به اینکه یکی از سیاست های مهم این هیات پشتوانه سازی در رده های سنی پایه است، بنا داریم از دانش آموزان طی روزهای شنبه ۲۸ مهر الی دوشنبه ۳۰ مهر سال جاری استعدادیابی نماییم و از بین دانش آموزان علاقه مند با همراهی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ، نفرات علاقه مند به ورزش را جذب و در تیم های ورزشی ناشنوایان استان تهران ساماندهی کنیم.

دکتر پازوکی در ادامه برنامه های دیگر هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران را همچون: غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا و صعود به ارتفاعات سرخه حصار عنوان کرد و در پایان گفت این برنامه ها در هفته تربیت بدنی و ورزش با همکاری فدراسیون ورزش های ناشنوایان ، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ، اداره آموزش و پرورش استثنایی و جامعه ورزش های ناشنوایان استان تهران نیز به مرحله ی اجرا در خواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا