اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اعلام مصوبات جلسه ستاد اجرایی برگزاری بازی ایران و قطر

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به بیان مصوبات جلسه ستاد اجرایی برگزاری بازی ایران و قطر پرداخت.
به گزارش پیشرو ورزش، محمدرضا ساکت در حاشیه اولین جلسه ستاد اجرایی برگزاری بازی ایران و قطر، اظهار داشت: اولین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در مشهد مقدس، به ریاست داوری، فرماندار محترم و پرتلاش این شهر برگزار شد‌ و موضوع برگزاری این مسابقه مورد بررسی قرار گرفت. مسئولان استان در جهت حمایت از فوتبال ملی، ورزش ملی و ظرفیت‌های بسیار شایسته استان خراسان رضوی جمع‌بندی‌هایی داشتند و بستری فراهم شد تا بازی ایران و قطر در مشهد برگزار شود.
وی درباره اینکه آیا قرار است ظرفیت کامل ورزشگاه امام رضا(ع) مورد استفاده قرار بگیرد، گفت: قطعا این‌ نگاه هست اما ورزشگاه ظرفیت بالایی ندارد. باید ظرفیت‌های جانبی ایجاد کنیم و با دستور داده شده قرار است پتانسیل برخی فرهنگ‌سراها، سینماها و فضاهای فرهنگی که ظرفیت پخش مستقیم بازی را دارند، به کمک برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی بیایند. ورزشگاه استاندارد است اما ظرفیت محدودی دارد.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ورزشگاه امام رضا(ع) شرایط استاندارد و کیفیت بسیار عالی و مدرنی دارد اما باید بپذیریم نمی‌تواند پذیرای همه علاقه‌مندان باشد‌. براین اساس تلاش مسئولان شهری، شهردار و فرماندار مشهد، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال بر این قرار گرفته که در برگزاری مسابقات از ظرفیت پخش در این اماکن فرهنگی و مراکزی که امکان حضور خانواده‌ها را دارند استفاده شود تا تعداد بیشتری بتوانند از فضای متفاوتی از تلویزیون، دیداری را که صدا و سیمای جمهوری اسلامی قطعا با بهترین کیفیت پوشش می‌دهد تماشا کنند.
ساکت یادآور شد: سیستم کمک داور ویدیویی در استادیوم امام رضا علیه السلام تجهیز خواهد شد و هم‌اکنون اقدامات پیرامون این امر درحال اجراست

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا