اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران: تساوی پرگل نساجی و استقلال

دیدار دو تیم نساجی مازندران و استقلال تهران با نتیجه تساوی به پایان رسید.
به گزارش پیشرو ورزش، دو تیم نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.
نساجی با این تساوی خانگی ۲ امتیازی شد تا تیم چهاردهم جدول باشد. شاگردان نکونام نیز ۵ امتیازی شدند تا تیم هفتم جدول باشند.
داور: علی صفایی
کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی – یعقوب سخندان
داوران VAR: سعاد وفاپیشه و میثم حیدری
کارت زرد: امیرمهدی جانملکی و لوان پولی از نساجی / محمدحسین اسلامی از استقلال
کارت قرمز: روزبه چشمی از استقلال (۱۴+۹۰)
گل‌ها: کوین یامگا (۲+۴۵ پنالتی) و حامد پاکدل (۷۲) برای نساجی / رامین رضاییان (۶۳-پنالتی) و ابوالفضل جلالی (۷۵) برای استقلال
ترکیب نساجی
لوان پولی، امیرمهدی جانملکی (۸۸-وحید محمدزاده)، امیرمحمد هوشمند، منصور باقری، کوین یامگا، امیرحسین سام دلیری، مهرداد رضایی، مرصاد سیفی، محمدرضا عباسی (۱۸-محمدرضا حسینی(۷۴-محمود قائدرحمتی))، حامد پاکدل (۷۴-منتظر محمد) و حسین زامهران
سرمربی: ساکت الهامی
ترکیب استقلال
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا (۴۶- ابوالفضل جلالی)، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی پور (۹۴-محمدحسین مرادمند)، دیدیر اندونگ، زبیر نیک نفس (۴۶-آرش رضاوند)، جلال الدین ماشاریپوف، محمدحسین اسلامی و آرمان رمضانی
سرمربی: جواد نکونام
لحظات حساس
دقیقه ۸ : حامد پاکدل پا به توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد اما تعلل او باعث شد مدافعین تیم مهمان توپ او را دفع کنند.
دقیقه ۱۳ :‌ ارسال رامین رضاییان پس از برخرود به دست مدافع نساجی در محوطه جریمه این تیم به رمضانی رسید اما شوت او
دقیقه ۱۹ : شوت از راه دور اندونگ پس از برخورد به بازیکن نساجی در محوطه جریمه این تیم به زکی پور رسید و ضربه خطرناک این بازیکن را نیز لوان پولی با واکنش دیدنی، مهار کرد.
دقیقه ۲۰ :‌ارسال اسلامی در محوطه جریمه نساجی توسط مدافعین این تیم تبدیل به کرنر شد.
دقیقه ۲۳ : ارسال خطرناک روی تیر اول دروازه استقلال از جناح چپ این تیم، با دخالت به موقع سیلوا به پاکدل نرسید و از محوطه جریمه استقلال خارج شد.
دقیقه ۲۵ :‌شوت بازیکن نساجی در داخل محوطه جریمه استقلال را حسینی به راحتی جمع کرد.
دقیقه ۲۶ : ارسال سیفی در محوطه جریمه استقلال و در موقعیتی عالی به یامگا رسید اما ضربه بی دقت این بازیکن باعث شد توپ از کنار دروازه حسینی به بیرون برود.
دقیقه ۳۳ :‌ زکی پور با عبور از یامگا وارد محوطه جریمه نساجی شد اما شوت او توسط پولی مهار و راهی کرنر شد.
دقیقه ۳۵ : حسین زامهران با سرعت بالای خودش پشت سامان فلاح به توپ رسید و خودش را به دروازه استقلال نزدیک کر اما حسینی با خروج به موقع شوت او را به کرنر فرستاد.
⚽دقیقه ۴۱ :‌ شوت پاکدل در مصاف تک به تک را حسینی دفع کرد و در ادامه نیز زامهران نتوانست از توپ ریباند استفاده کند و به خاطر تکل نیک نفس روی زمین افتاد. داور در این لحظه دستور به ادامه بازی داد اما لحظاتی بعد به خاطر توقف بازی روی اوت در زمین نساجی، برای بررسی صحنه به سراغ VAR رفت. در نهایت در دقیقه ۴۵ یک پنالتی به سود نساجی اعلام شد. پس از این، یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و دروازه حسینی را در دقیقه ۴۷ باز کرد.
دقیقه ۶ + ۴۵ :‌ارسال خطرناک بازیکن استقلال را پولی با شیرجه‌ای به موقع دفع کرد و در ادامه نیز توپ به کرنر رفت.
نیمه دوم
دقیقه ۵۰ : ارسال ماشاریپوف پس از ۲ ضربه سر توسط جلالی و رمضانی در محوطه جریمه نساجی به اسلامی رسید اما تعلل او باعث شد شوت این بازیکن بلاک شود.
دقیقه ۵۷ : شوت جلالی از پشت محوطه جریمه نساجی با اختلاف از کنار دروازه پولی به بیرون رفت.
⚽دقیقه ۶۳ : داور مسابقه پس از بررسی صحنه کورس جانملکی و اسلامی (دقیقه ۵۸) در محوطه جریمه نساجی، یک ضربه پنالتی را به سود استقلال اعلام کرد. رامین رضاییان نیز این ضربه پنالتی را تبدیل به گل مساوی آبی‌ها کرد.
⚽دقیقه ۷۲ : ارسال خطرناک روی دروازه استقلال را حسینی به خوبی دفع کرد اما توپ ریباند در پشت محوطه جریمه استقلال بدون مزاحمت به مهرداد رضایی رسید. شوت این بازیکن پس از عبور از مدافعان استقلال به پاکدل رسید تا او با ضربه پشت پا دروازه حسینی را برای بار دوم باز کند. در این صحنه جاگیری بد رامین رضاییان آفساید را برای مهاجم نساجی، پر کرده بود.
⚽دقیقه ۷۵ :‌ آرمان رمضانی در محوطه جریمه نساجی صاحب موقعیت خوب شوتزنی شد اما توپ او را مدافعان حریف برگشت دادند. سپس در یک رفت و برگشت توپ به رضاوند رسید و ارسال او را ابوالفضل جلالی با ضربه سر، وارد دروازه پولی کرد که صحت این گل پس از بررسی توسط VAR‌ تایید شد.
دقیقه ۸۰ : شوت رضاوند با اختلاف زیاد از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت. داور مسابقه برای بررسی صحنه مشکوک قبل از شوت به سراغ VAR‌رفت که به این ترتیب مشخص شد توپ به صورت مدافع نساجی خورده بود و به به همین خاطر پنالتی اعلام نشد.
دقیقه ۸۹ : ارسال خطرناک روی دروازه نساجی را پولی در یک ضرب جمع کرد.
🟥دقیقه ۱۱+۹۰ : نساجی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. صفایی با بررسی صحنه توسط VAR، کارت زرد روزبه چشمی را تبدیل به کارت قرمز کرد تا هافبک باتجربه آبی‌ها در لحظات پایانی مسابقه از زمین اخراج شود و دربی را نیز از دست بدهد. در ادامه ضربه منتظر محمد هم راهی به دروازه حسینی پیدا نکرد و به اوت رفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا