اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

قرارداد محمدی طی هماهنگی با خود او فسخ شده است!

قرارداد بازیکن استقلال طی هماهنگی با خود او فسخ شده است.
به گزارش پیشرو ورزش، فسخ قرارداد مهرداد محمدی از شب گذشته تبدیل به موضوع داغ فوتبال کشورمان شده و حرف‌های مختلفی از سوی افراد و مسئولان مختلف مطرح شده است.
ماحرا از این قرار است که باشگاه استقلال در ابتدای فصل به دلیل پر بودن سقف بودجه نمی‌توانسته قرارداد برخی بازیکنان را ثبت کند. به همین خاطر با اولویت قراردادن بازیکنانی که می‌توانستند از ابتدا بازی کنند و همچنین نیاز کادرفنی، لیست خود را در سازمان لیگ ثبت و کارت بازی بازیکنان مدنظر را دریافت کرد.
باتوجه به محرومیت ۶ جلسه‌ای مهرداد محمدی، این بازیکن در اولویت استقلال برای دریافت کارت بازی نبوده، به همین خاطر در هماهنگی با خود بازیکن و مدیربرنامه‌اش قرارداد او فسخ می‌شود. به این ترتیب فضای سقف بودجه استقلال نیز باز می‌شود و همچنین باشگاه استقلال مدعیست در این ماجرا تفاهم نامه‌ای هم با بازیکن دارد.
براساس این تفاهم نامه قرار است پس از جذب اسپانسر جدید و بالارفتن سقف بودجه استقلال به دلیل درآمدزایی، قراداد جدیدی که پس از فسخ با محمدی بسته شده، در سازمان لیگ به ثبت برسد تا این بازیکن نیز کارت بازی دریافت کند.
درواقع باشگاه استقلال به امید درآمدزایی و بالارفتن سقف بودجه، نام محمدی را در لیست آسیایی تیم قرارداده و در لیست داخلی هم یک جای خالی برای او کنار گذاشته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا