اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

کشتی فرنگی جام آکسیونوف روسیه: یک طلا و یک نقره برای کشورمان

فرنگی‌کاران کشورمان در تورنمنت بین‌المللی جام آکسیونوف روسیه ۲ مدال کسب کردند.
به گزارش پیشرو ورزش، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام آکسیونوف امروز در شهر نووسیبیرسک کشور روسیه با حضور ۹ کشور برگزار شد.
در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی در دور اول مقابل هراسیا پوقوسیان از ارمنستان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر آرتورملکانیان از روسیه را مغلوب کرد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر مقابل بلال برسانوکایف از روسیه پیروز شد.
محمدی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر صفر میرامبک آیناگولوف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. محمدی در دیدار پایانی به مصاف آستمیر بیژویف از روسیه رفت که پیروز شد و عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد.
در وزن ۷۷ کیلوگرم علی اسکو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر یک والری ژلداشیف از روسیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر آندری مالی از بلاروس را مغلوب کرد.
اسکو در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آدلت تیولوبایف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با سرگئی استپانوف از روسیه کشتی گرفت که
شکست خورد و نقره گرفت.
پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، امیررضا ده بزرگی در ۶۳ کیلوگرم، محمد ناقوسی و غلامرضا فرخی در ۸۲ کیلوگرم، آرشام بهرام‌زاده در۸۷ کیلوگرم و حبیب زارع در ۹۷ کیلوگرم از کسب مدال بازماندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا