اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

گاریدو: در باشگاهی کار می کنم که از من برد می‌خواهند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تساوی مقابل ذوب آهن یک نتیجه منفی است.
به گزارش پیشرو ورزش، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: از تمام هواداران میلیونی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. افراد زیادی در استادیوم بودند و انتظار برد داشتند.
وی افزود: هیچکدام از اعضای تیم از این نتیجه راضی نیستند. این یک نتیجه منفی است. تیم مقابل هم خوب بازی کرد. باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم برنده شویم. در بازی امروز بسیاری از کارها رادرست انجام ندادیم. روی گلی که خوردیم اگرچه باید برای حریف ارزش قائل باشیم اما ما باید در این صحنه‌ها بهتر باشیم. در مقابل حرکاتی که حریف انجام داد باید با استقامت بیشتری کار می‌کردیم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: وقتی در اولین حرکت بازی گل می‌خوریم، باید بیشتر تمرکز داشته باشیم و حواسمان را جمع کنیم. بعد از چند دقیقه باز هم همان حرکت تکرار شد. البته تیم ما در نیمه اول موقعیت گل‌های زیادی ایجاد کرد. بعد از دقایق اولیه بازی مطمئنا کنترل بیشتری داشتیم. فوتبال بازی کردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم ولی یک گل زدیم.
وی تصریح کرد: با نتیجه مساوی به رختکن رفتیم و این تفکر را داشتیم که می‌توانیم برنده شویم. مطمئنا در نیمه دوم در یک سری مسائل مانند بیشتر فوتبال بازی کردن و بیشتر موقعیت ساختن، کمبود داشتیم. یک موقعیت هم داشتیم ولی باید بیشتر موقعیت گل ایجاد کنیم. خیلی ناراحتم. از تعویض‌هایی که انجام دادیم خوشحال نیستم.
تکرار می‌کنم از تعویض‌هایی که انجام دادم راضی نیستم
گاریدو ادامه داد: می‌دانم سرمربی جذب می‌کنند که بازی‌ها را ببرد. کار و مسئولیت من این است که بازی‌ها را ببریم. وقتی برنده نمی‌شویم خودم مسئولیتش را بر عهده می‌گیرم. در نیمه دوم باید بیشتر موقعیت گل می‌ساختیم. وقتی بازیکن تعویضی به زمین می‌آید باید بیشتر تلاش کند.
سرمربی پرسپولیس افزود: بازیکنانی که در نیمه دوم وارد زمین شدند این شانس را از دست دادند که بیشتر خودشان را نشان بدهند و بیشتر تلاش کنند. تکرار می‌کنم از تعویض‌هایی که انجام دادم راضی نیستم. وقتی تعویضی‌ها مثبت نیستند سرمربی باید مسئولیت را بر عهده بگیرد. باید تعویض‌های دیگری داشته باشیم. بازی را با مساوی یک-یک تمام کردیم. در نیمه دوم برای اینکه بازی را ببریم باید بیشتر موقعیت ایجاد می‌کردیم. باید به تیم مقابل هم احترام بگذاریم و دفاع سخت و مستحکمی داشتند.
در باشگاهی کار می کنم که از من برد می‌خواهند
وی تصریح کرد: هرچند باید در مورد تیم خودم صحبت کنم. باز هم تکرار می‌کنم نتیجه نتیجه‌ای منفی است. این موضوع را می‌پذیرم که سرمربی باید مسئولیت را بر عهده بگیرد. من را جذب کرده‌اند تا بازی را ببرم. می‌دانم در باشگاهی فعالیت می‌کنم که از من برد می‌خواهند. در هفته پیش رو باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم و بخواهیم که بازی بعدی را حتما ببریم.
در نیمه اول نشان دادیم می‌توانیم خیلی خوب فوتبال بازی کنیم
گاریدو درخصوص اینکه آیا تیمش از لحاظ مهره‌ای کامل است، عنوان کرد: به هرحال این اولین بازی فصل است. در پیش فصل خیلی خوب کار کردیم. حس‌وحال تیم مثبت و خیلی خوب بوده، وقتی مسابقات شروع می‌شوند برخی مسائل می‌توانند بهتر شوند. بیشتر مسائل مطمئنا پیشرفت می‌کنند و بهتر خواهند شد. تیم ما در نیمه اول نشان داد می‌تواند خیلی خوب فوتبال بازی کند، می‌تواند خودش را به دروازه حریف برساند و موقعیت گل ایجاد کند.
پرسپولیس باز هم تقویت خواهد شد
وی درمورد اینکه از زمانیکه به تیم اضافه شد بازیکنان با نظر خودش جذب شدند یا باشگاه، گفت: باشگاه‌های فوتبال بازیکنان را جذب می‌کنند. با سرمربی مشورت و صحبت می‌کنند. باشگاه به هرحال بازیکنی را جذب می‌کند که فکر می‌کند مناسب است. نظر سرمربی هم مطمئنا داخل باشگاه مطرح می‌شود.
سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه آیا بازهم این تیم تقویت می‌شود، اظهار داشت: بله، باشگاه در مورد این موضوع تلاش خودش را می‌کند ولی من فکر می‌کنم امروز باید بیشتر در مورد بازی صحبت کنیم.
نباید بهانه داوری را بگیریم
گاریدو درمورد داوری این بازی، گفت: نباید موضوع داور را مطرح کنیم و بهانه بگیریم. شاید داور یک روز اشتباه کند اما موضوع خاصی نیست که بخواهم درموردش صحبت کنم. فکر می‌کنم او کارش را خوب انجام داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا