اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

فیفا امروز مجوز استفاده از VAR را صادر کرد

طبق اعلام مدیر پروژه VAR فیفا مجوز استفاده از این سیستم در لیگ برتر را صادر کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، محسن حکیم درمورد آخرین وضعیت استفاده از VAR در لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر تلاش‌های فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و همه دست اندرکاران نتیجه داد و امروز صبح تکنولوژی فیفا به ما اطلاع‌رسانی کرد که از همین امروز اجازه استفاده از VAR را در فوتبال کشورمان داریم. تمام داوران ما لیسانس گرفتند.
وی افزود: ان‌شاءالله در هفته اول لیگ برتر، ۲ بازی را با استفاده از این سیستم برگزار می‌کنیم‌. برای هفته آینده نیز برنامه‌ریزی داریم تا هر ورزشگاهی که استاندارد باشد، آمادگی استفاده از VAR را در آن داریم. طبق دستور ریاست فدراسیون و سازمان لیگ این آمادگی را داریم در هر ورزشگاهی این اتفاق رقم بخورد.
مدیر پروژه VAR تصریح کرد: اکنون سه ورزشگاه آزادی، نقش جهان و امام خمینی اراک به این دلیل که VAR در آن اجرا شده، مجوز استفاده از سیستم را دارند. صبح فردا نیز تاییدیه ورزشگاه قزوین را می‌گیریم زیرا حتما باید VAR در آن اجرا شود و فیفا نیز آنها را تایید کند. خدا را شکر تلاش‌ها نتیجه داد. ورزشگاه‌ها آپدیت می‌شوند و اگر به ما اعلام آمادگی کنند، هیچ مشکلی برای استفاده از VAR نداریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا