اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

زارع: هنوز بازیکنان مد نظرم جذب نشده اند و چالش وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: واقعا نمی دانم با این تیم ادامه همکاری می دهم یا نه، در حال حاضر مسایل زیادی در باشگاه وجود دارد که کار برایم سخت می شود.
به گزارش پیشرو ورزش، مازیار زارع در خصوص اردوی تیم شمس آذر قزوین در تهران اظهار داشت: خیلی ها می دانند شرایط خوبی نیست برای تیم ما، از روزی که آمده ام ۱۰ بازیکن اصلی تیم شمس اذر جدا شده اند و با وجود فشاری که به باشگاه می آوریم هنوز هم بازیکنان مد نظرم جذب نشده اند و چالش وجود دارد، با توجه به عملکرد خوب تیم در فصل گذشته و انتظار زیاد مردم از تیم کار خیلی سخت است و از سویی دیگر در نقل و انتقالات خوب کار نکرده ایم. خبر خاصی در زمینه جذب بازیکن نداریم و باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی می گیرد.
زارع در مورد نارضایتی از شرایط باشگاه و اینکه احتمال دارد تیم با این وضعیت سقوط کند، گفت: من ۱۶ روز است در این تیم کار می کنم و از روز اول با باشگاه صحبت کردم اما رفته رفته مباحث فرق کرد از سمت باشگاه، به آنها حق می دهم بخش خصوصی هستند.
وی در مورد حاشیه های مدیرعامل باشگاه گفت: من در فصل گذشته نبودم و اطلاعی ندارم اما تیم نیاز به تقویت زیاد دارد ما ۵ بازیکن گرفته ایم که سه بازیکن از لیگ یک آورده ایم که بسیار خوب هستند اما نیاز به تجربه لیگ برتری دارند. نیاز به جذب بازیکنان لیگ برتری و با کیفیت داریم که جایگاه فصل گذشته را به دست بیاوریم و مردم به حق انتظار دارند از تیم، اگر به این شکل که پیش می رویم کار نشدنی است و تیم ها قویتر از فصل گذشته هستند و خوب کار می کنند و کار خیلی سخت است.
سرمربی شمس آذر در مورد اضافه شدن برخی بازیکنان به تمرین و اینکه در کارتان دخالت می شود یا نه گفت: همه من را درفوتبال می شناسند و اجازه دخالت به کسی نمی دهم و این اتفاقات از سوی مالک باشگاه به هیچ وجه نیفتاده است واقعیت را می گویم اما حواشی در اطراف تیم زیاد است اما تیمی که من در آن کار می کنم در سلامت و استقلال کامل کار می کنم از سوی مالک دخالتی ندیده ام. خانه نشین شوم اجازه دخالت نمی دهم.
زارع افزود: بازیکنان زیادی خواسته ام اما صحبت ها تغییر کرده و نتوانستیم جذب کنیم و بازیکنان آمادگی حضور در تیم شمس اذر را داشته اند و اکنون زمانی نداریم و زمان طلایی را از دست داده ایم. بازیکنان زیادی هم نمانده اند با این شرایط کار بسیار سخت است.
وی در مورد اینکه با این وضعیت با تیم شمس اذر ادامه همکاری خواهد داد یا نه گفت: واقعا نمی دانم سه سال خوب را با ملوان داشته ام به عنوان سرمربی در سال اول به ۴ تیم جام حذفی رفتیم و درسال سوم هم تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم دوست ندارم خاطرات خوب از بین برود. در حال حاضر مسایل زیادی در باشگاه وجود دارد که کار برایم سخت می شود و انتظار در قزوین بالاست و من گفتم مسایل خصوصی بین من و باشگاه بود که دوست ندارم رسانه ای شود اما اصلی ترین خواسته ام جذب بازیکن بوده است که اتفاق نمی افتد و تاکید می کنم ۸ یا ۹ بازیکن اصلی تیم جدا شده اند.
زارع در مورد جدایی فراز امامعلی گفت: بله شنیده ام جدا شده است و بحث من این است با توجه به جدایی بازیکنان که بازیکنان اصلی تیم بوده اند و ما بازیکنی هم جذب نکرده ایم و با این روندی که من می بینم کار سخت می شود و من باید پاسخگو باشم.
سرمربی شمس آذر در مورد هدف گذاری با مدیران باشگاه چه بوده گفت: تکرار رتبه فصل گذشته یا بالاتر باشیم اما با این شرایط ممکن نیست بازیکنی جذب نکرده ایم،از سمت من غیرممکن است روند خوبی نیست شرایط مهیا نیست. مگر اینکه به فوتبال برویم بازهم همان جنگ ها باشد.
وی در مورد پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه فکر می کنید برخی مربیان بخواهند جایگزین شما در شمس اذر شوند گفت: فصل گذشته پیشنهاد داشتم اما کار نکردم از شمس اذر هم به صورت غیرمستقیم پیشنهاد داشتم سعید دقیقی آنقدر خوب در این تیم کار کرده بود که اجازه نداد هیچ مربی به این تیم نزدیک شود. شاید من خیلی سخت گیر هستم در برخی مسایل به هر حال تیم لیگ برتری است. هستند مربیانی که اسپانسر می آورند و پیشنهاد اسپانسر می آورند من خیلی به آنها دقت نمی کنم من اصول کاری خودم را دارم و بازیکنانی که می خواهم باید با نظر من جذب شوند. به هیچ عنوان زیر چیز دیگر نمی روم بحث من مربی دیگری نیست که ازپشت فشار می آورد، اگر هم باشد خبری ندارم از زبان شما می شنوم اصلا برایم مهم نیست. انتظارات از تیم بالا رفته و مردم قزوین به حق جایگاه شایسته ای از تیم می خواهند ما ولی ۸-۹ بازیکن اصلی خود را از دست داده ایم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هجده =

دکمه بازگشت به بالا