اخبار ورزشیورزش تهران

طاها جوان جنوب شرق، قهرمان مینی فوتبال جام پرچم استان تهران شد

در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان تهران،  تیم طاها جوان هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق تهران با برتری مقابل مقاومت شهرری به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش پیشرو ورزش،  در مرحله نهایی و استانی مسابقات مینی فوتبال جام پرچم که صبح امروز سه شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳ به میزبانی قیامدشت استان تهران برگزار شد تیم طاها جوان جنوب شرق با نتیجه ۶ بر ۳ توانست از سد تیم قدرتمند مقاومت شهرری عبور کند و عنوان قهرمانی مسابقات جام پرچم استان تهران را کسب کرد.

گفتنی است تیم طاها جوان جنوب شرق در مسابقه اول خود به مصاف تیم جنوب شرق رفت که در این مسابقه نیز طاها جوان توانست با نتیجه ۴ بر ۰ بر تیم جنوب غرب پیروز شده بود و روانه فینال این دوره از مسابقات استان شد.

پیرو کسب افتخار تیم مینی فوتبال طاها جوان هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق تهران در مسابقات جام پرچم استان تهران، حسین شیرازی مقدم رئیس هیات طی پیامی پیروزی طاها جوان را به کادرفنی و بازیکنان تبریک گفت و از تلاش های آن ها قدردانی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا