اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

سیستم VAR در مرکز ملی فوتبال و برخی ورزشگاه‌ها نصب خواهد شد

سیستم کمک‌داور ویدیویی در تعدادی از ورزشگاه‌های کشور و نیز مرکز ملی فوتبال نصب خواهد شد.
به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست مربوط به پیگیری پروژه کمک‌داور ویدیویی، امروز (شنبه ـ ۳ دی) با حضور هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، رؤسای دپارتمان‌های بین‌الملل و حقوقی، نمایندگان دپارتمان‌های داوری، فناوری و کمیسیون معاملات برگزار شد.

در ابتدای جلسه، گزارشی از صورت‌جلسه قبلی به حاضرین ارائه شد که براساس آن، نشستی به‌صورت آن‌لاین با شرکت ای‌وی‌اس و نماینده شرکت داخلی برگزار و تبادل‌نظر شد، همچنین اعضای فنی کارگروه از ورزشگاه‌های آزادی، نقش‌جهان اصفهان، شهدای فولاد خوزستان و مرکز ملی فوتبال بازدید و کمبودها و الزامات را به باشگاه‌ها یادآوری کردند.

همچنین به‌دلیل فازبندی پروژه سیستم کمک‌داور ویدیویی مقرر شد استعلام‌هایی از فیفا گرفته و در اجرای پروژه به‌کار گرفته شود، همچنین تعدادی از ورزشگاه‌ها به دستگاه VAR تجهیز شوند و یک دستگاه VAR از شرکت ای‌وی‌اس خریداری و در مرکز ملی فوتبال نصب شود که الزامات پیاده‌سازی آن براساس پروتکل‌های فیفا رعایت شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا