اخبار ورزشیفوتبال جهان

خودم مقصر نیمکت نشینی هایم در رئال هستم

فده والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید می گوید در نیمکت نشینی هایش او مقصر اصلی بوده است.

به گزارش پیشرو اسپرت، فده والورده زمانی که تنها ۱۶ سال داشت، از پنیارول اروگوئه به رئال پیوست و پس از بازی در تیم دوم باشگاه و سپس حضور قرضی در لاکرونیا از تابستان ۲۰۱۸ به تیم اول رئال اضافه شد و زیر نظر سانتی سولاری توانست اولین بازی های خود برای کهکشانی ها را انجام دهد.

با بازگشت زیدان به نیمکت رئال در مارس ۲۰۱۹ نیز والورده جایگاه خود را حفظ کرد و زیدان نشان داد که روی این هافبک جوان اطمینان دارد.

 

 

 

فصل گذشته اوج هنرنمایی والورده در رئال بود و او تا قبل از وقفه لالیگا معمولا بازیکن ثابت ترکیب زیدان محسوب می شد و به خصوص با خطا روی آلوارو موراتا در فینال سوپرکاپ اسپانیا که در واقع یک گل را برای رئال خرید، توانست خود را وارد قلب هواداران نیز کند.

پس از شروع مجدد لالیگا والورده در بازی های حساس باقیمانده فصل نتوانست جایی در ترکیب ثابت رئال داشته باشد. او برابر سیتی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز نیمکت نشین بود.

والورده در ترکیب ثابت رئال در نخستین بازی فصل جدید نیز روی نیمکت بود و از دقیقه ۷۰ وارد میدان شد و به نظر می رسید که زیدان دیگر اعتماد گذشته را به او ندارد اما او شب گذشته در بازی حساس برابر بتیس در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت و در پیروزی ۳-۲ تیمش زننده گل نخست بود. ۹۲ درصد پاس های او نیز صحیح بود.

 

 

 

 

والورده در پایان بازی گفت:« بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی سپس دچار افت شدیم و حریف استفاده کرد و دو گل زد. بیش از حد عقب کشیدیم و حریف هم جلو کشید و به ما ضربه زد. بین دو نیمه سرمربی با توصیه هایش باعث شد روند تیم عوض شود و در نهایت توانستیم شکست را با برد عوض کنیم. بازی دشواری بود و باید به همین مسیر ادامه دهیم.»

 

والورده در مورد از دست رفتن جایگاهش در ترکیب اصلی گفت:« وقتی برای رئال بازی می کنید همیشه باید به دنبال پیروزی باشید. وقتی اوضاع خوب پیش نرود، قطعا همه ناراضی و عصبانی می شویم. ما باید اولین منتقد خودمان باشیم. به شخصه خودم را مقصر می دانم. کمی طول کشید تا به فرم خوب خودم برگردم. در حد یک بازیکن حرفه ای رئال مادرید عمل نکردم و به این اعتراف می کنم.»

 

جنجال های داوری:« در مورد داوری و وی ای آر قضاوت نمی کنم. در زمین کار خودم را انجام دادم و تمرکزم روی جریان مسابقه بود.»

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا