اخبار ورزشیورزش تهران

‍ برگزاری نشست هم اندیشی رواسای هیأت ها با حضور عباس صباغی

نشست هم اندیشی رواسای هیأت حوزه ها و شهرستان های استان تهران با حضور عباس صباغی برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، در این نشست که با حضور عباس صباغی (رئیس هیأت استان تهران) ، علی اسدی دولابی (نائب رئیس هیأت استان تهران) ، عزیزالله فتاحی (دبیر هیأت استان تهران) و رواسای هیأت های تابعه در دفتر اداری هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران برگزار شد.

در اولین نشست هیأت های تابعه در سال ۹۹، عباس صباغی از حضور رواسای هیأت ها تشکر و قدردانی کرد و از هیأت ها خواست نسبت به ارتباط گیری با هیأت استان تهران اقدام نمایند.

رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران گفت: مخالف حضور بانوان در گود زورخانه هستیم و در همه حال می بایست حرمت ها حفظ گردد و همچنین باید اعطای امتیازها بر حسب قانون و ضوابط مصوب باشد.

وی همچنین پیرامون جایگاه ورزش پهلوانی و زورخانه ای در کشور سخنانی را بیان داشت.

صباغی در پایان سخنان خود، گزارشی از فعالیت های جهادی هیأت استان تهران در ایام مبارزه با کرونا بیان نمود.

همچنین علی اسدی دولابی گزارشی از اقدامات هیأت استان در سال ۹۸ را برای حاضرین تشریح کرد و در خصوص چالش های پیش رو نکاتی را بیان داشت.

نائب رئیس هیأت استان تهران سپس نسبت به ضرورت اهتمام هیأت ها در تشکیل پرونده رتبه بندی مرشدان و ورزشکاران نکاتی را عنوان داشت و از رواسای هیأت ها خواست که نسبت به رتبه بندی مرشدان و ورزشکاران تسریع نمایند.

همچنین رواسای هیأت ها نیز طی گزارشی اقدامات صورت گرفته هیأت مربوطه خود را در سال ۹۸ تشریح نمودند و در خصوص اجرای سیاست های هیأت استان اعلام آمادگی کردند.

شایان ذکر در این نشست رواسای هیأت های شمال شرق ، شمال غرب، جنوب غرب، شمیرانات، پاکدشت ، ورامین، پیشوا، قرچک ،فیروزکوه، بهارستان، پردیس ، ملارد، ری و شهریار حضور داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا