اخبار ورزشیفوتبال جهان

یک فوتبالیست زن، رئیس فدراسیون تکواندو استرالیا شد

فوتبالیست سابق تیم ملی بانوان استرالیا، رئیس فدراسیون تکواندو این کشور شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، هدر گاریوک فوتبالیست سابق تیم ملی زنان استرالیا به عنوان رئیس جدید فدراسیون تکواندوی کشور کانگورها معرفی شد.

گاریوک ۳۷ ساله که ۱۳۰ بازی ملی در پست هافبک نیز در کارنامه خود دارد، امیدوارست تجربه بازی و مربیگری بین‌المللی خود را برای نقش جدید خود در تکواندو استرالیا به ارمغان بیاورد. وی در سه دوره مسابقات فوتبال المپیک و سه جام جهانی زنان حضور داشته است.

رئیس فدراسیون جدید تکواندو استرالیا از سال ۱۹۹۶ در رده باشگاهی و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۴ در تیم ملی استرالیا فوتبال بازی کرده و در سال ۲۰۱۴ به عنوان سرمربی تیم اول زنان باشگاه سیدنی یونی منصوب شده است.

گاریوک از ۱۴ دسامبر ( ۲۴ آذر ماه) رسماً نقش جدید خود را در فدراسیون تکواندو به عهده خواهد گرفت.

گاریوک گفت: از انتصاب به این نقش مهم و چشمگیر در ورزش استرالیا بسیار خوشحالم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از اهالی تکواندوی استرالیا برای اعتماد به من تشکر کنم. به هزاران ورزشکار، مربی، پیشکسوت و هواداران این رشته رزمی متعهد می‌شوم که تمام تلاش خود را برای پیشرفت این فدراسیون به نفع همه انجام دهم و در المپیک و پارالمپیک توکیو انتظارات را برآورده کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =

دکمه بازگشت به بالا