اخبار ورزشیفوتبال جهان

یک دورتموندی در فهرست خرید تابستان آینده رئال مادرید

فوروارد نروژی بورسیادورتموند گزینه شماره یک کهکشانی های مادریدی در تابستان آینده است.

به گزارش پیشرو اسپرت، شیوع کرونا همه تیم های اروپایی را به زحمت انداخت. حتی برای باشگاه های بزرگ نیز این پدیده، یک معضل عظیم حتی از منظر اقتصادی شد.

از جمله تیم های که گرفتار محدودیت های مالی کرونایی شدند، یکی هم «رئال مادرید» بود. تیم کهکشانی که همه ساله خریدهای بزرگ و پرسرو صدایی می کرد،به همین دلیل تابستانی بی سرو صدا را تاکنون سپری کرده است.

مدیریت این باشگاه امیدوار است بعد از پشت سرگذاشتن دوره پرفشار ماه های اخیر در آینده به سبک و روش سابق خود در شکار بازیکنان بزرگ بازگردند.

روزنامه رورناخریشتن به استناد اطلاعاتی که در نشریه آ.ب.ث اسپانیا درج شد، «ارلینگ هالند» را گزینه شماره یک رئالی ها برای تابستان بعد معرفی کرد.

نشریه آلمانی عنوان کرد از یک طرف، بورسیادورتموند سیاست حفظ نیروهایش از جمله گلزن ۲۰ ساله نروژی را دنبال کرد و از سویی دیگر رئال نیز به خاطر محدودیت های کرونایی، خودنگه دار بود و نتوانست خیز عظیمی به سمت و سوی خرید بزرگ بردارد اما برای تابستان بعد نام هالند در فهرست آینده خویش منظور کرده است.

این مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیم رد بول زالتسبورگ را ترک کرد و به دورتموند پیوست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا