اخبار ورزشیفوتبال جهان

یوونتوس دست به کار شد/تماس با پوچتینو برای جانشینی ساری

باشگاه یوونتوس بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا برای پیدا کردن جانشینی مناسب برای سرمربی‌اش دست به کار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا خبر داد مدیران باشگاه یوونتوس بلافاصله بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا بوسیله لیون در مرحله یک هشتم نهایی دست به کار شدند و با مائوریسو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام تماس گرفتند.

بانوی پیر شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر یک مقابل لیون برنده شد اما این پیروزی برای صعود به مرحله بعد کافی نبود و از دور رقابت ها حذف شد.

مسئولان باشگاه یوونتوس در ابتدا با آلگری بعد از ۵ سال همکاری و قهمانی های متوالی در سری آ قطع رابطه کردند چون نتوانسته بود یوونتوس را قهرمان اروپا کند.

ساری در ابتدای فصل جانشین آلگری شد تا رویای بیانکونری را در اروپا محقق کند اما عملکرد ساری بدتر از آلگری بود چون نتوانست این تیم را حتی به مرحله یک چهارم نهایی برساند. آلگری در مدت ۵ سال حضورش موفق شد یوونتوس را ۲ بار فینال برساند ولی از قهرمانی در اروپا ناکام ماند.

مسئولان باشگاه تورینی به همین خاطر قصد دارند ساری را کنار بگذارند و پوچتینو را جانشین او کنند. سرمربی آرژانتینی موفق شده بود تاتنهام را بدون ستاره های سرشناس به فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹ برساند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا