اخبار ورزشیفوتبال جهان

یوونتوس با غلبه بر آتالانتا قهرمان جام حذفی ایتالیا شد

شب گذشته تیم باشگاهی یوونتوس توانست در یک دیدار حساس مقابل آتالانتا به برتری دست یابد و به مقام قهرمانی کوپا ایتالیا دست یابد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته فینال جام حذفی ایتالیا به نام «کوپا ایتالیا» بین یوونتوس و آتالانتا برگزار شد. این مسابقه تحت تاثیر عملکرد ضعیف یوونتوس در لیگ آغاز شد ولی بیانکونری توانست با عملکردی درخشان در خط دفاعی مقابل تیم هجومی گاسپرینی به برتری دست یابد و به مقام قهرمانی برسد.

یوونتوس در این مسابقه با گل‌های کولوسفسکی در دقیقه ۳۱ و کیه‌زا در دقیقه ۷۳ به برتری دست یابد. تک گل آتالانتا را نیز مالینوفسکی در دقیقه ۴۱ با اشتباه ربیو وارد دروازه بوفون کرد.

پیرلو که در انتهای فصل به احتمال فراوان اخراج خواهد شد، دومین جام خود را توانست با یوونتوس به عنوان سرمربی بدست آورد و به قولی اعاده حیثیت کند. اواخر آذرماه یوونتوس با برتری ناپولی در رقابت سوپرکاپ ایتالیا به مقام قهرمانی رسیده بود.

در حال حاضر یوونتوس در لیگ رتبه خوبی ندارد و برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا کار سختی در پیش خواهد داشت. آنها در هفته پایانی لیگ در بازی روز یکشنبه شب میهمان بلونیا خواهند بود و باید چشمشان به بازی ناپولی و میلان باشد. اگر میلان و ناپولی در دیدارهای خود یعنی رقابت با آتالانتا و ورونا به برتری دست یابند، تحت هر شرایطی یوونتوس به لیگ قهرمانان اروپای سال آینده صعود نخواهد کرد.

این بازی و قهرمانی به نوعی پایان عصر بوفون در یوونتوس نیز بود. دروازه بان افسانه‌ای یوونتوس که ۲ سال پیش نیز از این تیم خداحافظی کرد و دوباره به تورین بازگشت، هفته آینده از تیم خواهد رفت و به سلطه خود در ایتالیا پایان خواهد داد. بوفون در این مسابقه نیز عملکردی شاهکار از خود به نمایش گذاشت و یک پایان زیبا را به نمایش گذاشت. هنوز آینده دروازه‌بان ۴۲ ساله خبری نیست و مشخص نیست که بوفون به کدام تیم خواهد رفت. او اعلام کرده که نمی خواهد همچنان از دنیای فوتبال کناره گیری کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا