اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

یورو ۲۰۲۴: صعود پرتغال با پیروزی برابر اسلوونی در ضیافت پنالتی‌ها

تیم ملی پرتغال با غلبه بر حریف خود در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ صعود کرد.
به گزارش پیشرو ورزش ، تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اسلوونی در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه فرانکفورت آرنا به مصاف هم رفتند.
این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در دقیقه ۱۰۵ در نیمه نخست وقت‌های اضافه رونالدو صاحب یک ضربه پنالتی شد که ضربه وی را دروازه‌بان اسلوونی دفع کرد تا کار در وقت‌های اضافه هم با نتیجه بدون گل تمام شود.
در ضربات پنالتی تیم پرتغال توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد حریف خود عبور کند تا در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ حریف فرانسه شود. پیش از این بازی فرانسه موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد بلژیک عبور کند.
پرتغال در مرحله گروهی با تیم‌های ترکیه، گرجستان و جمهوری چک هم‌گروه بود و در نهایت توانست با کسب شش امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کند.
در سمت دیگر اسلوونی در گروه C با تیم‌های انگلیس، دانمارک و صربستان هم‌گروه بود و به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم به مرحله حذفی راه پیدا کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا