اخبار ورزشیفوتبال جهان

یورو ۲۰۲۰|ایتالیا از سد اتریش گذشت

در دومین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، ایتالیا در مصاف با اتریش به سختی و در وقت های اضافی به پیروزی دست یافت.

به گزارش پیشرو ورزش، در دومین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، تیم های ایتالیا و اتریش از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ومبلی لندن به میدان رفتند که این دیدار در وقت های معمول با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت های اضافی کشیده شود.

در این زمان، ایتالیایی ها برتری خود را بر اتریش دیکته کردند و در نهایت به سختی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافتند.

گل ها: فدریکو کیه زا ۹۵ و پسینا ۱۰۵ برای ایتالیا و کالادزیچ در دقیقه ۱۱۴ برای اتریش

در نیمه اول این بازی ایتالیایی ها توپ و میدان را در دست داشتند و چیرو ایموبیله هم به زیبایی یک شوت زد که به تیرک دروازه اتریش اصابت کرد.

نیمه دوم را اتریشی ها بدون ترس آغاز کردند و حملات زهردار و خطرناکی را بر روی دروازه ایتالیایی ها تدارک دیدند اما در رسیدن به گل ناکام بودند.

در اواسط نیمه دوم آرناتوویچ به زیبایی با ضربه سر دروازه ایتالیا را باز کرد که داور به کمک VAR این گل را نپذیرفت تا ایتالیا همچنان دروازه خود را بسته نگه دارد.

در نهایت بازی در نیمه دوم هم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت های اضافی کشیده شود.

در نیمه اول وقت های اضافه، فدریکو کیه زا به زیبایی توانست سرانجام قفل دروازه اتریش را باز کند تا آتزوری با یک گل پیش بیفتد.

در ادامه پسینا در دقیقه ۱۰۵ گل دوم ایتالیا را به ثمر رساند تا کار برای اتریشی ها بسیار سخت شود.

در نیمه دوم اتریشی های سخت کوش که نمی خواستند بازنده بازی باشند توسط کالادزیچ در دقیقه ۱۱۴ به گل رسیدند تا امید به اردوی این تیم بازگردد.

دروازه ایتالیا هم پس از ۱۱ بازی سرانجام باز شد تا رکورد این تیم شکسته شود. در نهایت این تیم ایتالیا بود که توانست پیروز این دیدار شود و یاران داوید آلابا وداعی تلخ با مسابقات یورو ۲۰۲۰ داشتند.

 ایتالیا با این برد باید با تیم پیروز مصاف بلژیک و پرتغال مصاف دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا