اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

یورو ۲۰۲۴: اسپانیا از سد آلمان گذشت و به نیمه نهایی رسید

تیم ملی اسپانیا در وقت‌های اضافی مقابل آلمان به برتری رسید تا به اولین تیم راه‌یافته به نیمه نهایی بدل شود.
به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه اشتوتگارت، تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های معمول، در وقت‌های اضافی با گلزنی تیم اسپانیا با نتیجه ۲ بر یک به سود ماتادورها به پایان رسید و اسپانیا توانست راهی نیمه نهایی شود.
آلمان که میزبان این سری از مسابقات است باز هم از رسیدن به قهرمانی بازماند تا آخرین قهرمانی مانشافت همچنان به سال ۱۹۹۶ بازگردد.
در این بازی برای اسپانیا در ابتدا دنی اولمو در دقیقه ۵۱ گلزنی کرد و واپسین دقایق آلمان توسط ویرتس در دقیقه ۸۹ گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با وقت‌های اضافی کشیده شود.
در وقت‌های اضافی و در دقیقه ۱۱۹ تیم ملی اسپانیا توسط میکل مرینو به گل دوم رسید.
در دقیقه ۱۲۵ نیز دنی کارواخال با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.
در دقیقه ۱۰۶ صحنه بسیار مشکوک در محوطه جریمه اسپانیا رخ داد که داور انگلیسی اعتقاد به ضربه پنالتی به سود آلمان نداشت. شوت موسیالا به دست‌های کوکوریا برخورد کرد که آنتونی تیلور اعتقادی به خطای هند پنالتی نداشت. البته برخی مدعی هستند که به دلیل آفساید فولکروگ پیش از این صحنه، در واقع داور آفساید اعلام کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا