اخبار ورزشیفوتبال ایران

یزدانی:مسئول شایعات جدایی‌ام از استقلال نیستم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: من مسئول شایعاتی که پیرامون جدایی‌ام مطرح شده نیستم و قرار نیست به هر موضوعی واکنش نشان بدهم.

به گزارش پیشرو ورزش، سیاوش یزدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شایعاتی که طی روزهای اخیر پیرامون جدایی‌اش از استقلال مطرح شده است اظهار داشت: خود شما می‌گویید شایعه راه افتاده، من مسئول شایعات نیستم و قرار نیست به هر موضوعی واکنش نشان بدهم.

وی افزود: طی روزهای اخیر هزاران خبر و مطلب در مورد جدایی من از استقلال برایم ارسال شد اما واکنشی به آنها نداشتم چون سرم به کار خودم بود. من بازیکن استقلال هستم، کاری به چیزی ندارم و تمرین و بازی می‌کنم.اینکه هر روز بگویند که من از تیم جدا می‌شوم یا می‌خواهم به فلان تیم بروم مسئولیتش با من نیست.

مدافع تیم استقلال تاکید کرد: عادت من این است در هر تیمی بازی کنم با جان و دل این کار را انجام بدهم. تا زمانی که برای استقلال بازی می‌کنم با قلبم وارد زمین می‌شوم و هواداران استقلال بدانند تمام وجودم را برای موفقیت تیم می‌گذارم.

یزدانی خاطرنشان کرد: من با استقلال قرارداد دارم و وظیفه دارم هر زمان از من بخواهند انجام وظیفه کنم.در این مدت هم هر وقت بازی کردم تمام فکر و ذکرم موفقیت تیم بود.مطمئن باشید تا روزی که پیراهن تیم استقلال را می‌پوشم شرایط همین است و با تفکر موفقیت تیم وارد زمین می‌شوم.

وی در خصوص اینکه چرا طی روزهای اخیر در تمرینات حضور داشت اما لباس شخصی به تن می‌کرد گفت: من یک روز به دلیل سرماخوردگی در تمرین شرکت نکردم ولی فردای آن روز در تمرین حاضر شدم چون سرماخورده بودم. امروز هم در تمرین حضور داشتم و همانطور که گفتم این مسائل شایعاتی بود که من مسئول به راه افتادن آن نبودم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا