اخبار ورزشیورزش تهران

گل محمدی: کار روابط عمومی ها، کار وظیفه ای نیست و انگیزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، کار روابط عمومی ها را، کاری بزرگ دانست که یک کار وظیفه ای نیست و انگیزشی است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، در مراسم روز روابط عمومی و ارتباطات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که صبح امروز(شنبه) با حضور خمارلو معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، قربانی مشاور فرماندار و مدیر فرمانداری تهران، رهگذر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و دکتر پیامی مدیریت دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس شهرستان قرچک برگزار شد، گل محمدی روز ۲۷ اردیبهشت را به عنوان نماد روز روابط عمومی به مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان تهران تبریک گفت و افزود: روز روابط عمومی، یک روز نیست و باید به شما خسته نباشید گفت که کار سختی را دنبال می کنید. اگر رسالت مطبوعات را رکن چهارم توسعه کشور در نظر بگیریم، من تاثیرگذاری و وظیفه روابط عمومی ها را در راستای آن رسالت می بینم، چرا که اهمیت کار روابط عمومی ها خیلی زیاد است.
وی ادامه داد: بقا و دوام هر سیستمی به انعکاس فعالیت آن بر می گردد که از وظایف روابط عمومی هاست و اگر بخش هایی مثل روابط عمومی نتوانند پیام سازمان و سیستم خود را برسانند، شاهد خلاء و نواقص خواهیم بود و بی تردید اگر دستگاهی هم موفق عمل کرده، بدانید که روابط عمومی موفقی داشته و در یک سیستم موفق، روابط عمومی پیشانی آن است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، داشتن روابط عمومی خوب را گام اول در حل مسائل و مشکلات دانست و گفت: شرط این کار، آن است که روابط عمومی فقط به مسئولیت خودش عمل کند و بداند که روابط عمومی “مدیر” نیست و روابط عمومی”اداره” است. شک نکنید که تعریف از مدیر، به ضرر آن مدیر تمام می شود و جامعه از این نوع نگاه، بیزار است. روابط عمومی باید زبان عریان مسائل باشد واگر اینچنین عمل شود، فرهنگ چاپلوسی، فرصت بروز و ظهور پیدا نمی کند.
وی تاکید کرد: کارهای بزرگی در ورزش کشور بویژه ورزش استان تهران شده که از بیان آن عاجز مانده ایم و باید از بیان و گفت و گو درمانی به عمل برسیم و شما روابط عمومی ها باید عمل ها را خوب جلوه و نمایش بدهید. وقتی مسائل را عریان ببینیم، تصمیم گیری در نزد مدیران هم درست گرفته می شود و اگر اطلاعات صحیح به مدیران داده نشود، آنها نمی توانند درست تصمیم بگیرند، بنابراین وظیفه شما خیلی سنگین است.
گل محمدی خواستار تلاش روابط عمومی ها در راستای ارائه درست گزارش و انتقال مفاهیم و نیازهای جامعه شد و به آنان توصیه کرد عنصری صادق برای دستگاه ها و مسئولان خود باشید.
وی آغاز سال۹۸ را برای ورزش استان تهران در عرصه قهرمانی خوش یمن توصیف کرد و به کسب۴ مدال طلای آسیایی و جهانی طی ۱۰ روز اشاره نمود که در مقایسه با روزهای آغازین سال۹۷، قابل قیاس نبود.
مدیرکل همچنین افتتاح ۴۰ پروژه در سال گذشته را با توجه به مشکلات مالی سال۹۷، کاری بزرگ برای ورزش پایتخت ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود که با قدرت و قوت در سال جاری شاهد چنین کارهای بزرگی باشیم.
وی در پایان از ورزشکاران خواست تا با کسب مدال و موفقیت، روحیه شادابی، سرزندگی، نشاط و مقاومت را به جامعه ترزیق کنند تا در مقابل زیاده خواهی ها و فشار آمریکا، سربلند خارج شویم و این گذر سخت تاریخی را پشت سر بگذاریم که در این بین نقش روابط عمومی ها هم حساس و پررنگ خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا