اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل محمدی: نیمه دوم کاملا پرسپولیسی بود/هنوز قهرمان نشده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار ما با فولاد دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول تحت تاثیر قرار داشتیم اما نیمه دوم کاملا پرسپولیسی بود.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل ا ز خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: فکر می کنم بازی را خوب شروع نکردیم و با تمرکز نبودیم. خیلی دوندگی مان پایین بود و به ویژه در نیمه اول، خوب نبودیم.

وی افزود: در نیمه دوم ماجرا متفاوت شد و توانستیم با تمرکز بیشتر، موقعیت های زیادتری ایجاد کنیم. در کل دو نیمه متفاوت داشتیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: نیمه اول را می‌توانیم را به فولاد اختصاص بدهیم و نیمه دوم هم برای ما بود. توانستیم از موقعیت‌ها‌ی‌مان خوب استفاده کنیم و گل قشنگی بزنیم و این برد را به تمام هواداران و بازیکنان تیم به ویژه در نیمه دوم خیلی با غیرت و با تمرکز بیشتری نسبت به نیمه اول بازی کردند تبریک می‌گویم.

گل‌محمدی گفت: باید از بیژن حیدری و تیم داوری هم تشکر کنیم زیرا با وجود پربرخوردن بودن بازی و قضاوت سختی که داشتند توانستند بازی را به خوبی کنترل کنند و در مجموع فکر می‌کنم فوتبال زیبایی شاهد بودیم.

وی توضیح داد: فولاد یکی از تیم‌های خوب و پدیده لیگ امسال است خودم پیش‌بینی می‌کردم بازی سختی را پیش‌رو داشته باشیم. در نیمه اول خودمان نبودیم و تحت تأثیر بازی خوبی فولادی‌ها قرار گرفتیم اما نیمه دوم کاملاً یک نیمه پرسپولیسی بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس برای کسب پوکر قهرمانی از پنج بازی باقی‌مانده‌اش تنها نیاز به ۲ امتیاز دارد، بیان کرد: چیزی که مشخص است هنوز قهرمان نشده‌ایم. پنج بازی پیش‌رو داریم اما می‌دانیم شانس اول قهرمانی هستیم بازی‌های آینده ما مهم‌تر از بازی‌های گذشته‌مان است و باید با تمام قوا برای کسب امتیازهای آنها به زمین برویم.

گل‌محمدی درباره وضعیت مصدومیت مهدی ترابی گفت:‌ وی از ناحیه همسترینگ دچار گرفتگی شده و فکر می‌کنم بحث خیلی بزرگی نباشد. پزشکان تیم گفتند مشکل ترابی گرفتگی است اما پس از MRI وضعیت نهایی وی مشخص می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا