اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل محمدی: می‌خواستیم منشا را بگیریم که او مبلغ ۷۰۰ هزار دلار درخواست کرد

سرمربی پدیده شهر خودرو با اشاره به اینکه خرید بازیکنان میلیاردی نمی‌تواند کمکی به تیم کند، گفت: ما برای تمرین باید به تهران برویم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، یحیی گل‌محمدی  در نشست خبری که در هتل آبان برگزار شد، درخصوص بازی فردا مقابل تیم استقلال خوزستان گفت: ما بازی سختی در پیش داریم، این تیم نسبت به شروع فصل پیشرفت خوبی داشته و در ضد حمله خطرناک هستند، بازیکنان در دفاع باید مراقب ضدحمله‌ها باشند، برای بازی خوب نیاز به تمرکز داریم و امیدوارم با حمایت هواداران بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو تصریح کرد: بعد از باخت مقابل پرسپولیس بازیکنان از نظر روحی تقویت شدند و تلاش دارند بازی تماشاگر پسندی را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه مصدوم و محروم نداریم، ادامه داد: ما با حداقل امکانات کار را شروع کردیم، توقع داشتیم در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم، اما این طور نشد و هنوز زمین تمرین نداریم، باید برای تمرین به تهران برویم، اما با حضور آقای حمیداوی و برنامه چندساله‌ای که دارند خیلی از مشکلات از سال آینده حل می‌شود، ولی از طرفی حمایت مسؤولان نیز نیاز است.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال کار ریشه‌ای هستیم و جوانان مشهدی بتوانند خود را نشان دهند باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم که این اراده نزد مدیر باشگاه وجود دارد، باید کاری نکنیم که آقای حمیداوی دلسرد شود، کار خوب نیاز به همت جمعی دارد.

سرمربی پدیده شهر خودرو درباره جذب بازیکنان در تعطیلات نیم فصل عنوان کرد: ما براساس بودجه و سیاستی که داریم باید بازیکن جذب کنیم، می‌خواستیم گاودین منشا را بگیریم که او مبلغ ۷۰۰ هزار دلار درخواست کرد، این مبلغ بسیار زیاد بود، نباید این توقع وجود داشته باشد با حضور آقای حمیداوی بازیکنان میلیاردی جذب کنیم فکر نمی‌کنم این مسئله درست باشد، امیدوارم همه این  موضوع را درک کنند، کار تازه‌ای شروع کردیم، وجود بازیکن میلیاردی مشکلی حل نمی‌کند، اکنون باید به فکر زیرساخت باشیم، باید باتوجه به شرایط بازیکن بخریم.

وی اظهار کرد:  بازیکنان نشان دادند که از جان مایه گذاشتند و تاکنون نتیجه گرفتیم به‌خاطر غیرت بازیکنان و حمایت پرشور هواداران است با جیب خالی نیم فصل تیم را در جایگاه خوبی رساندیم، اکنون همان انگیزه را داریم، اما امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت‌تر است.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو ادامه داد: بعد از نقل و انتقالات گرفتن بازیکن ریسک است، چراکه بازیکن خوب بدون تیم نمی‌ماند، مگر اینکه شرایط خاصی داشته باشد به دنبال جذب بازیکن خارجی خوب در دو پست هستیم.

در پایان یحیی گل محمدی از آستان قدس بابت اینکه زمین استادیوم امام رضا (ع) در اختیار آنها گذاشتتند، تشکر کرد و افزود: استانداری، دادگستری، امام جمعه مشهد، اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان شهری برای انتقال باشگاه تلاش زیادی کردند، امیدوارم با توجه به اینکه بازی فردا رایگان اعلام شده شاهد حضور حداکثری هواداران باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =

دکمه بازگشت به بالا