اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل محمدی: برد پیکان برای ادعای قهرمانی حیاتی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با انتقاد از وضعیت این باشگاه گفت: برای بودن در جمع مدعیان قهرمانی باید پیکان را ببریم.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و پیکان تهران گفت: هر بازی که جلوتر می‌رویم حساسیت‌ها بیشتر می‌شود. با توجه به شرایطی که در جدول داریم و اینکه باید برای قهرمانی مدعی اصلی باشیم قطعا دیدار فردا برای ما مهم، حیاتی و حساس است. مقابل تیم باانگیزه و جوان که از لحاظ تاکتیکی منسجم است بازی داریم. باید شرایط را به شکلی فراهم کنیم که سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:باید جسورانه و جنگندگی زیاد، سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم شرایط زمین طوری باشد که بتوانیم بازی خود را کنیم اما به نظرم زمین شرایط مناسب را ندارد و فوتبال بازی کردن سخت است. باید قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم تا مثل بازی قبل ۲ امتیاز مهم از دست ندهیم. البته اشتباهات داوری هم دخیل بود و این موضوع در حال سریالی شدن است و طاقت ما هم حدی دارد.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم سخندان چرا گل تیم هوادار را سالم دانست زیرا هم بازیکن حریف گفت و هم دوربین‌ها به آن اشاره کردند. این اشتباهات برای پرسپولیس زیاد شده و جای نگرانی دارد. باید یک جا این اشتباه‌ات تمام شود تا هیچ تیمی دغدغه داوری نداشته باشد.

او در خصوص تقابل با مجتبی حسینی گفت: او یکی از مربیان خوب و زحمتکش فوتبال ایران است و می‌دانیم که چقدر وقت می‌گذارد و تیمش تاکتیکی فوتبال بازی می‌کند. او تیم خوبی را جمع کرده و امیدوارم بازی فردا خوب از آب در بیاید زیرا دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص ضعف خط دفاعی تیمش گفت: تمام صحبت‌هایی که کارشناسان و پیشکسوتان کردند درست است زیرا تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید گل زیاد دریافت کند. بیشتر گل‌هایی که خوردیم یا به خاطر نداشتن تمرکز بوده و یا به دلیل مشکلات داوری. به هر حال تغییرات زیادی در خط دفاع داشتیم و هماهنگی طول می‌کشد و زمان نیاز داریم. باید مسئولیت‌پذیری دفاعی خود را زیاد کنیم زیرا بخشی از این مسائل به خود ما برمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی بازیکنانش در نیمه‌های دوم هر بازی افزود: در نیمه اول با تمرکز بیشتری به میدان می‌رویم و سعی می‌کنیم گل بزنیم و البته گل هم نخوریم. ذهن خود را باید متمرکز و مثل ساعت کار کنیم. در چنین مجموعه‌ای اگر یک یا دو نفر، خوب کار نکنند، مجموعه ضربه خواهد خورد. در هفته گذشته تذکراتی داده شد و امیدوارم با تمرکز و تمرین بیشتر، این مسائل حل شود.

وی درباره واکنش علی کریمی در صفحات مجازی نسبت به شرایط پرسپولیس تصریح کرد: بهتر است در نشست خبری قبل از بازی در این باره مشکلات صحبتی نشود اما به هر حال مشکلاتی وجود دارد و اراده‌ای هم برای حل آن هست. باید این مسائل را به کسانی که وظیفه‌شان است، بسپاریم..

یحیی درباره اینکه آیا اطلاعی از بوژیدار رادوشوویچ دارد، تاکید کرد: بحث او کامل مشخص است. رادو به خاطر مشکلات مالی جدا شد. می‌توانستیم کاری کنیم این اتفاق نیفتد.

سرمربی پرسپولیس بار دیگر به مرور گذشته پرداخت و اظهار داشت: این مشکل فقط بای رادو نیست. هشت بازیکن ما به خاطر مشکلات مالی جدا شدند. وقتی تیمی نایب قهرمان آسیا می‌شود و پنج فصل متوالی قهرمان لیگ برتر می‌شود نباید درگیر چنین مشکلاتی هم شود و اتفاقا باید قوی‌تر هم شود.

وی بار دیگر با گریز به باخت پیکان مقابل استقلال درباره حریف فردای سرخپوشان گفت: آنها بد بازی نکردند اما دو گل از روی ضربه ایتسگاهی خوردند.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: مهدی ترابی بازیکن تأثیرگذاری است و نبودش به ما ضربه می‌زند اما بازیکنان جایگزینی داریم که با می‌توانیم جایگزین کنیم. احسان پهلوان تازه تمرینات را شروع کرده و به بازی نمی‌رسد. به من هم گفته اند کارت بازی تاجیکی‌ها تا جمعه صادر می‌شود. تا این لحظه نمی‌توانم چیزی درباره آنها بگویم.

وی در پایان درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس درباره مشکلات مدیریتی اظهار داشت: آنها به این تیم علاقه‌مندند و عاشقانه دوستش دارند. هواداران نگرانی‌های خاص خود را دارند و این اتفاقات مختص پرسپولیس است. امیدوارم خواسته آن‌ها برآورده شود زیرا خواسته زیادی ندارد. هواداران ما این خواسته را دارند که عدالت برای همه تیم‌ها رعایت شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا