اخبار ورزشیورزش تهران

گل محمدی: امیدوارم با حضور نبی روند غلط انتخابات فوتبال از بین برود/ رئیس هیات فوتبال تهران را به رسمیت نمی شناسم

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: امیدوارم با حضور نبی و دخالت او و همچنین کمک علی نژاد این روند غلط از انتخابات فوتبال زدوده شود.

 به گزارش پیشرو اسپرت، رضا گل محمدی در مورد انتخابات هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: تمام حرف من این بود که از مهندسی انتخابات جلوگیری شود و نیازمند این هستیم که انتخابات سالم برگزار کنیم اما متاسفانه پیگیری‌های ما به دلیل مخالفت فدراسیون سابق  و تغییر و تحولات در معاونت وزارت ورزش به نتیجه نرسید. قرار بود معاونت وزارت ورزش در این زمینه حکمیت کنند که با تغییر و تحولات به حضور علی نژاد موکول شد.

وی ادامه داد: علی نژاد به ما اعلام کرد ابتدا بگذارید انتخابات فدراسیون برگزار شود تا بعد به هیات‌فوتبال برسیم. ما پیش بینی می کردیم که انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار نمی شود و به همین دلیل گفتیم نمی توانیم تا آن زمان برای انتخابات هیات فوتبال تهران صبرکنیم. حتی در تماسی که قبل از پایان سال با علی نژاد داشتم گفتم در مورد ما و فدراسیون فوتبال حکمیت کنید تا این موضوع حل شود.

گل محمدی که با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم صحبت می کرد، عنوان کرد: تازه متوجه شدیم که اساسنامه فدراسیون فوتبال مشکل دارد. با این شرایط فیفا قبول نمی‌کند که یک نفر برای ۴ سال انتخاب شود، اما ۱۰ سال بماند. من ۲۸ اسفند وزارت ورزش نامه نوشتم و گفتم که رئیس فعلی هیات را به رسمیت نمی شناسم و قبول ندارم و دیگر با آنها همکاری نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم موضوع کرونا باعث شد کار هیات فوتبال به تعویق بیفتد، اما ۵ ساعت مانده به تحویل سال با دخالت وزارت و درخواست یک فدراسیون تغییری در یکی از هیات ها اتفاق افتاد. این رویه باید برای همه هیات ها باشد و ما یافته جدا بافته نداریم. از علی نژاد می خواهم حالت کند تا این کار یک طرفه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: ما باید در مورد برگزاری انتخابات به یکسری از نهادهای بالادستی خود گزارش دهیم اما این اتفاق افتاده که مدیرکل خبر نداشته است. این که انتخاباتی برگزار شود که به مدیرکل نگوییم خوب نیست. باید دوستان متوجه شوند که خانواده بزرگ فوتبال نیاز به پاسخگویی دارد برخی به قانون استناد می‌کنند اما خودشان همان قانون را رعایت نکردند چون مجری برگزار کننده و نامزد یک نفر است. امیدوارم با حضور نبی و دخالت او و همچنین کمک علی نژاد این روند غلط از انتخابات فوتبال زدوده شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا