اخبار ورزشیورزش تهران

گل محمدی: افزایش قیمت ها بصورتی باشد که ورزش از سبد خانواده ها خارج نشود

طی جلسه ای باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در مورد تعیین نرخ سنواتی اماکن ورزشی، بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، در این جلسه، گل محمدی مدیرکل ضمن بیان مطالبی درخصوص حمایت از مصرف کنندگان و همچنین باشگاه داران گفت: پول دادن بابت ورزش کردن مساوی پول ندادن برای انجام عمل قلب و آسیب های رواتی وجسمی است، بنابراین بایستی افزایش قیمت ها بصورت صحیح اعمال گردد تا ورزش از سبد خانواده ها خارج نشود.
وی افزود: ما باید به سمت واقعی شدن برویم و ازطریق راه های ممکن برای افزایش استفاده کننندگان راهکارهایی داشته باشیم و در واقع باشگاه دار باید بخشی از هزینه های سرمایه گذاری را از طریق کمک هایی که سیستم دولتی تأمین می کند، مرتفع نماید.
در ادامه، دکتر ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش اداره کل، پیرامون کلیات دستور جلسه مباحثی را مطرح کرد و در ادامه خرم سرپرست گروه نظارت اداره کل در رابطه باتعیین نرخ باشگاه ها گفت: به لحاظ تعیین تکلیف مدیران باشگاه ها بایستی نرخ سنواتی زودتر مصوب و اعلام گردد و در این راستا بایستی سیاست گذاری و دیدگاه دولت را در نظر بگیریم.
سپس موسسین باشگاه های جوان، سوارکاری ثقفی و اکسین، درباره مشکلات وهزینه های مربوط به باشگاه ها مطالبی را مطرح کردند.
در ادامه رئیس اداره اصناف سازمان حمایت از تولید کنندگان ومصرف کنندگان گفت: این سازمان، هم از مصرف کننده وهم از تولید کننده حمایت می کند.
سعید خیری جهت افزایش تعرفه باشگاه ها از موسسین حاضر در جلسه خواست که مستندات و هزینه هایی که در باشگاه ها انجام می شود را به این سازمان برای تصمیم گیری نرخ تعرفه ارائه کنند.
وی در ادامه افزود: مدیران باشگاه ها باید از شیوه های نوین بازاریابی استفاده نموده وما نیز با ارائه مستنداتی که از سوی شما دریافت خواهیم کرد، نسبت به قیمت گذاری اقدام می کنیم.
در پایان پس از بحث وتبادل نظر اعضای حاضر در جلسه، مصوب شد موسسین باشگاه های حاضر درجلسه، مستندات لازم و قیمت های پیشنهادی را در قالب جدول و مقایسه با سال گذشته با دلایل منطقی ارائه نموده، سپس به سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ارسال و طی جلسه ای نرخ افزایش سنواتی سال ۹۸ تا پایان هفته آینده اعلام شود.
گفتنی است که دیگر حاضران این جلسه، شهناز روستایی(معاون گروه نظارت)، فاطمه سلیمی (رئیس گروه امور بانوان)، محمد سلطانی (مسئول بازرسی)، مریم محمدیان (دبیر کمیسون ماده ۵)، مهدی صداقت (رئیس اداره شهرستان ری)، علیرضا قربانپور (نماینده حراست)، مریم السادات قریشی (نماینده حقوقی)، رضا غلام حسین زاده (معاون اداره شمال شرق)، امیر عباس فیضی (نماینده سازمان حمایت از مصرف کنندگان)، ذبیح اله یعقوبی (مسئول ورزش سازمان صنعت، معدن و تجارت)، طاهر فرجی (کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت)، جاوید جوان بخت (کارشناس سازمان صنعت،معدن و تجارت )، علی سلامت (موسس باشگاه ورزشی جوان )، حوری ناز حبیبی (مدیر مجموعه سوارکاری ثقفی)و مهناز قربانی (موسس باشگاه ورزشی اکسین) بودند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا