اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل محمدی: استقلال تاجیکستان سورپرایز لیگ قهرمانان بود

سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با شبکه تاجیکستانی درباره بازی خودشان با استقلال دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۳ شهریور میهمان استقلال تاجیکستان است.

در همین زمینه شبکه اسپورت تاجیکستان با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس مصاحبه اش انجام داد که به شرح زیر است:

*چقدر از فوتبال تاجیکستان شناخت دارید؟

در کل شناخت جامع و کاملی از فوتبال تاجیکستان قبل از اینکه تیم استقلال در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشت و به عنوان صدرنشین گروه صعود کرد. ولی بعد از این اتفاق و رقیب شدن با ما متوجه شدیم استقلال تیمی منظم دارد. تیمی یکدست و جوان و با دوندگی بالا را در اختیار دارد. به فوتبال تاجیکستان به خاطر این اتفاق بزرگ و رسیدن به این مرحله را تبریک می گویم و استقلال واقعا لیاقت رسیدن به این مرحله را داشت.

* عملکرد باشگاه استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان را چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظرم استقلال تاجیکستان سورپرایز آسیا بودند. آنها با شایستگی موفق شدند به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند. استقلال تیم یکدست و خوبی است و نظم تاکتیکی خوبی دارد. سرعت تیمی خوبی دارند و در انتقال به حملات خطرناک هستند. حضور استقلال در این مرحله می تواند شروع خوبی برای فوتبال تاجیکستان باشد. اطلاع دارم که در کشور تاجیکستان مثل ایران استعدادهای فوتبالی خوبی وجود دارد.

*شما اطلاع دارید ورزشگاه پامیر میزبان این مسابقه پر از تماشاگر خواهد شد و ۲۵ هزار تماشاگر حضور خواهند داشت. آیا حضور هواداران زیاد به عملکرد شما تاثیر خواهد گذاشت؟

خیلی وقت است که به خاطر کرونا استادیوم پر از تماشاگر ندیدیم. نمی دانم که آیا AFC این اجازه را به شما می دهد که با ظرفیت کامل استادیوم میزبان باشید. ولی من از دیدن تماشاگران تاجیکی و هواداران استقلال دوشنبه خوشحال می شوم و دیدار با آنها برایم جذابیت دارد.

* تا کنون به تاجیکستان سفر کرده بودید؟

نه این برای اولین بار است که به این کشور سفر می کنم. ولی می دانم مشترکات فرهنگی زیادی را با مردم تاجیکستان داریم. مهمتر از همه مردم تاجیکستان همزبان ما هستند و به زبان شیرین فارسی صحبت می کنند. خیلی دوست دارم این سفر انجام شود و من از نزدیک با مردم کشور دوست و همزبان تاجیکستان آشنا شوم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 5 =

دکمه بازگشت به بالا