اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل محمدی: از وضعیت ورزشگاه وطنی تاسف می‌خورم/ برنامه ریزی فشرده برای پرسپولیس غیرمنصفانه است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با نساجی به این دلیل که نتوانستیم از فرصت های مان استفاده کنیم، مساوی شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، یحیی گل محمدی پس از اظهار داشت: نتوانستیم از فرصت های مان استفاده بازی کنیم و بازی مساوی شد. برای بردن بازی تلاش خوبی داشتیم و اندازه یک برد تلاش کردیم اما از فرصت های مان خوب استفاده نکردیم با توجه به شرایط جوی و ورزشگاه فکر می کنم تعداد موقعیت های ایجاد شده برای ما خوب بود و بچه ها خوب بازی کردند. در این وضعیت فقط می توان روی ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم موقعیت به دست آورد که از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و از ریباند همین ضربات به گل رسیدیم.

وی افزود: در مجموع با توجه به شرایط موجود نمی‌توان چندان درباره شرایط فنی صحبت کرد اما باید در این وضعیت از موقعیت ها استفاده می‌کردیم تا بازی را ببریم. فقط از یک فرصت خود استفاده کرده و سایر موقعیت ها را خراب کردیم اما بچه ها واقعا برای بردن شرایط خوبی داشتند.

وی افزود: امروز خیلی روز آرامی داشتیم، از شما هم می‌خواهم نگران من نباشید. من آرام هستم، اگر هم صحبتی با بازیکنانم می کردم به خاطر شرایط مسابقه بود.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اعتراضش به داور بازی گفت: اگر به داور اعتراض کردم طبیعی بود چون در طول مسابقه پیش می‌آید به داور در چند صحنه اعتراض شود. آقای بنیادی فر از داوران خوب کشور ما است و صحبتی نیست که در مورد داوری انجام بدهیم. روی گل اول نساجی هم به دلیل خطا روی وحید امیری اعتراض کردم اما در مجموع داوری خوب بود.

گل‌محمدی افزود: بیشتر صحبت ما با بچه‌های پرسپولیس بود و در طول ۹۰ دقیقه یکی دو صحنه اعتراض کردن به داور در فوتبال ایران طبیعی است. فکر نمی‌کنم این موضوع چندان عجیب باشد.

وی تصریح کرد:‌ همانگونه که شرایط برای بازیکنان سخت است برای داوری هم سخت خواهد بود. ما در صحنه گل نساجی به آوانتاژ دادن داور اعتراض داشتیم زیرا می‌توانستیم به حمله خود ادامه بدهیم. اگر توپ را خطا اعلام می‌کرد توپ در  آن صحنه در برگشت وارد دروازه پرسپولیس نمی‌شد.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره دلیل مخالفت این باشگاه و کادر فنی سرخ‌پوشان با تعویق یک روزه این مسابقه توضیح داد: مگر دست ما بود بخواهیم چنین کاری انجام بدهیم؟ فردا هم همین مشکلات و شرایط جوی وجود داشت. فکر می‌کنم فرقی نمی‌کرد که بازی فردا برگزار شود. می‌خواهم با مسئولان ورزش صحبت کنم. در کشوری زندگی می‌کنیم که از لحاظ منابع، گاز، آب و سایر موارد ثروتمند هستیم و همه چیز داریم. باید در بحث زیرساخت‌ها و امکانات ورزشگاه همت بیشتری داشته باشند. همه می‌گویند ورزش امر به معروف است و هزینه کردن در آن هیچ وقت هدر نمی‌رود.

گل‌محمدی اضافه کرد: برای ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی ضرورت دارد در ورزش هزینه کنیم. از مسئولان ورزش کشورمان می‌خواهم نسبت به زیرساخت ورزشگاه‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند. شب گذشته درباره موضوعی صحبت می‌کردیم و اعتقاد داشتیم مازندران اندازه یک تیم ملی بازیکن دارد. مازندران استعدادهای زیادی دارد و این به دلیل ژنتیک خوب مردم این استان است. باید از این استعدادها در جهت تقویت فوتبال ایران و ایجاد شور، نشاط و سلامتی جامعه به خوبی استفاده شود.

وی افزود: متأسفانه فکر می‌کنم اولویت‌ها مسائل دیگری است و هیچ توجهی به ورزش نمی‌شود. برای جامعه متمدنی مثل ایران ورزش باید یک اصل باشد و باید شرایطی را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا به صورت حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای کار خود را انجام بدهند. تأسف می‌خورم که چنین حالتی در ورزشگاه وطنی و برخی ورزشگاه‌های دیگر وجود دارد. اولین کاری که باید برای این ورزشگاه انجام داد این است که کلنگ بنزیم آن را تخریب کرده و از نوع مجموعه بهتری درست کنیم. نمی‌دانم چرا به این موضوع تاکنون بی‌توجهی شده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه کیفیت زمین ورزشگاه وطنی تا چه اندازه روی عملکرد تیمش تأثیرگذار بوده است، گفت: تأثیر این موضوع به اندازه‌ای زیاد بود که نمی‌توانستیم یک کار ترکیبی از کناره‌ها داشته باشیم و یک ارسال درست انجام دهیم. به نظر من هر تیمی ارسال و بازی مستقیم بیشتری داشت می‌توانست موفق‌تر شود درباره مسائل فنی اصلاً نمی‌توان صحبت کرد زیرا شرایط برای برگزاری یک دیدار لیگ برتری نرمال نبود و نمی‌توان صحبت خاصی داشت.

گل‌محمدی درباره اصرار سازمان لیگ به برگزاری دیدارهای معوقه پرسپولیس تحت هر شرایطی عنوان کرد: پرسپولیس همیشه مورد روزهای سخت بوده و به بازیکنانم می‌گویم اگر به موفقیتی رسیدند تنها به دلیل انگیزه زیاد و شخصیت بزرگی است که در تیم دارند. به هر صورت اتفاقاتی که برای فینال افتاد و برخی مسابقات‌مان لغو شده به ضرر پرسپولیس بود. الان هم دیدارهای عقب‌افتاده داریم و با توجه به شرایط کار سختی داریم. باید انگیزه داشته باشیم تا در این شرایط سخت به کارمان ادامه دهیم امروز هم واقعاً بچه‌ها تلاش کردند.

وی افزود: تلاش بازیکنانم برای بردن بازی در این شرایط کافی بود اما از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کنیم با این وجود اگر بخواهیم برنامه‌ریزی فشرده‌ای برای پرسپولیس در نظر بگیرند غیر منصفانه است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =

دکمه بازگشت به بالا