اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

گل محمدی:این برد ۶ امتیاز برای پرسپولیس ارزش داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذهنیت قهرمانی پرسپولیس به ما خیلی کمک کرد و این برد به اندازه ۶ امتیاز برای ما ارزش داشت.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل گل گهر اظهار داشت: خیلی خوشحالیم در این شهر با صفا با مردمان خوب هستیم. از هواداران به خاطر استقبال و برخورد گرمشان تشکر می کنیم. بازی خوبی بود با توجه به نتیجه ای که گرفتیم. گل گهر خوب شروع کرد، موقعیت هایی داشت و توانست پنالتی بگیرد که بیرانوند مهار خوبی داشت.

*بیرانوند پرسپولیس را در بازی نگه داشت

وی افزود: بیرانوند ما را در بازی نگه داشت. از او تشکر می کنم. تمرکز خیلی خوبی برای بازی امروز داشت. رهبر خوبی به همراه بزرگترهای دیگر برای تیم ما بود. رفته رفته هرچه بازی جلو می رفت کار تیمی ما بهتر می شد. اعتماد به نفس بهتری به دست می آوردیم. توانستیم بیشتر پاس بدهیم، بازی را کنترل کنیم و مدیریت خوبی داشته باشیم. ذهنیت برنده به خصوص در نیمه دوم داشتیم که وقتی تیم ما وارد زمین شد شخصیت خوب پرسپولیس را نشان دادند.

*ذهنیت قهرمانی به ما خیلی کمک کرد و این برد ۶ امتیاز ارزش داشت

سرمربی پرسپولیس گفت: خوشبختانه به گل اول و دوم رسیدیم. این ذهنیت خوب و مثبت و ذهنیت قهرمانی به تیم ما خیلی کمک کرد. بچه ها شخصیت خیلی خوبی از خودشان نشان دادند. درهرصورت این برد برایمان خیلی مهم بود. انداز ۶ امتیاز ارزش داشت. گل گهر هم یکی از مدعیان قهرمانی و تیم شایسته ای است. به امیر قلعه نویی و همکارانش بابت ساختن این تیم تبریک می گویم. از آن ها به خاطر حمایتی که قبل از بازی داشتند تشکر می کنم. از همه مربیانی که از من حمایت کردند و هواداران تیم های مختلف تشکر می کنم.

* واکنش به پنالتی گل گهر

گل محمدی در مورد صحنه پنالتی تیم گل گهر عنوان کرد: برخوردی وجود داشت اما نمی دانم آنقدر شدت داشت که بازیکن حریف به زمین بیفتد یا نه، در هر صورت چیزی که مشخص بود تیم ما از شروع تا آخر بازی به تیم داوری احترام زیادی زیادی گذاشت. از تیم داوری تشکر می کنیم. بازی سختی بود و داور جوان و آینده داری داشت. برای آن ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

*از لحاظ شخصیتی تیمی هستیم که به دنبال قهرمانی هستیم

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس تاکتیک تیمی خواسته شده را به خوبی پیاده کردند یا خیر، گفت: در شروع بازی کمی سردرگم بودیم. استرس و فشار بازی خیلی زیادی بود. توپ های زیادی را تحت فشار حریف از دست دادیم. شروع زیاد خوبی نداشتیم. شروع بدمان باعث شد تیم حرف به پنالتی برسد اما رفته رفته بچه ها اعتماد به نفس بهتری پیدا کردند. تیم خوب و بزرگی داریم. از لحاظ شخصیتی تیمی هستیم که به دنبال قهرمانی هستیم.

*وحید امیری دقیقه ۹۴ بازی هم بازیکن حریف را پرس می‌کرد

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: این شخصیت به ما کمک کرد رفته رفته بهتر شویم. البته امروز از لحاظ بدنی یکی از روزهای خوب بازیکنان ما بود. دوندگی بالایی به خصوص درخط جلو داشتیم. وحید امیری دقیقه ۹۴ بازی هم می‌دوید و بازیکن حریف را پرس می‌گذاشت. خیلی به تیم کمک کرد. از همه بازیکنان ممنون هستم.

* عمری و اسدبیگی نشان دادند لیاقت بازی در پرسپولیس را دارند

گل محمدی در مورد عملکرد عمری و اسدبیگی، گفت: بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند باید کیفیت خیلی خوبی داشته باشد. خوشبختانه این دو بازیکن امروز نشان دادند لیاقت بازی در این تیم را دارند. راه طولانی و سختی را در پیش دارند. باید بیشتر تلاش کنند. اینجا باید هرروز بهتر از قبل باشید تا بتوانید دوام داشته باشید. برای ان ها آرزوی موفقیت داریم. البته جوان های دیگری در تیم هستند که قطعا در بازی های آینده می توانند کمک کنند.

* گل گهر مثل استقلال و سپاهان است

وی در خصوص شرایط گل گهر، اظهار داشت: هر موقع با گل گهر بازی داشتیم مانند این بود که با استقلال یا سپاهان بازی داشتیم. یک تیم قُلدر هستند. در سرزنی و ضربات ایستگاهی خیلی قوی هستند. هرموقع بازی داشتیم کار را برای ما خیلی سخت کردند. امروز هم پنالتی داشتند و می توانستند به گل برسند. اگر گل می شد زدن ۲ گل بعد از اینکه عقب می افتیم خیلی سخت تر می شود. صحنه پنالتی نقطه عطف این بازی بود. اگر گل می شد کارمان سخت می شد. بیرانوند توانست خیلی خوب پنالتی را مهار کند و ما را در بازی نگه دارد.

*درباره بازیکنان الان نمی‌توان تصمیم گرفت

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط نعمتی و عبدی، گفت: در مورد بازیکنان الان نمی توان تصمیم گرفت. یک هفته دیگر نیم فصل است. مهدی و سیامک از بازیکنان با سابقه ما هستند. علیرغم اینکه سن و سال زیادی ندارند. به این تیم کمک زیادی کرده‌اند. اگر بنا به دلایلی بازی نکردند دلیل نمی‌شود کیفیت آن ها با بچه های دیگر ما فرق داشته باشد. بازیکنانی که الان در پرسپولیس هستند به تیم کمک می کنند و از وجود همه آن ها استفاده می کنیم.

*خدا به اسماعیلی فر رحم کرد

وی در خصوص وضعیت دانیال اسماعیلی فر که به دلیل مصدومیت تعویض شد، اظهار داشت: مصدومیت او واقعا جدی نیست. ضربه خیلی بدی بود. خدا به او رحم کرد. باید ببینیم فردا یا پس فردا وضعیت او چگونه است. شکستگی یا دررفتگی ندارد اما ضرب خوردگی خیلی شدید است.

*صادقی خیلی بیشتر از این ها می‌تواند به ما کمک کند

گل محمدی در مورد عملکرد سعید صادقی، گفت: صادقی قبلا هم بازیکن خود من بود و شناخت خوبی از او دارم. در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی نداشت اما در نیمه دوم خیلی بهتر شد. رفته رفته توانست بر بازی و خودش مسلط شود. او می تواند خیلی بیشتر از این ها به ما کمک کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا