اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی: مشکلات ما هنوز حل نشده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بچه‌ها گوشزد کرده بودم که باید در این بازی پیروز شویم که خدا را شکر این ۳ امتیاز را از دهان شیر بیرون کشیدیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از آبادان، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: ۳ امتیاز خیلی مهمی بود. اهمیت این ۳ امتیاز را بارها به بچه‌ها گوشزد کرده بودم که باید در این بازی پیروز شویم که خدا را شکر این ۳ امتیاز را از دهان شیر بیرون کشیدیم که بازی سختی بود. زمین بازی هم برای فوتبال مناسب نبود. جو ورزشگاه هم از طرف هواداران خوب نفت آبادان بسیار سنگین بود. بازی در این جو و چنین زمینی واقعا سخت است. تیم‌های بزرگ هم در این شهر امتیاز از دست داده‌اند و رفته‌اند. خوشحالیم از این ۳ امتیازی که گرفتیم و آن را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم که دلشان با ما بود. هر چند که حضور فیزیکی نداشتند اما این برد ارزشمند را به همه آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازی جانداری بود. از این بابت خوشحالم که موقعیتی به حریف ندادیم و در فاز دفاعی خوب عمل کردیم. عزم تیمی خوبی داشتیم و توانستیم حریف را که یک تیم کاملا هجومی و خطرناک است را در حمله مهار کنیم و به آنها موقعیتی ندهیم. ما هم در انتقال توپ به خط حمله بسیار خوب عمل کردیم. می‌توانستیم مسابقه را با چند اختلاف گل ببریم. اما مهم ۳ امتیاز بود که به دست آوردیم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده هم همین‌گونه قدرتمندانه به پیش برویم.

گل‌محمدی در مورد اینکه از جذب اوساگونا رضایت دارید یا نه، گفت: امروز یکی از بازیکنان خوب ما بود و خوب بازی کرد. هم در حفظ توپ و هم در پرسی که از او خواسته بودیم خوب کار کرد. تعویضی هم که کردیم فقط برای اضافه کردن نفر به دفاعمان بود تا در فاز دفاعی قوی‌تر شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی با استقلال اظهار داشت: خیلی زود است در مورد آن بازی بخواهیم صحبت کنیم. وقت داریم تا پنجشنبه فرصت زیاد است تا هم صحبت کنیم و هم تمرین داشته باشیم. بهتر است در مورد همین بازی با نفت صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه کارشناسان داوری گفته‌اند گل تیمش با خطای اشتباه به ثمر رسیده اظهار داشت: صحبت در مورد صحنه‌های داوری هیچ موضعیتی ندارد. بهتر است در مورد مسائل فنی بازی صحبت کنیم. اما اگر موقعیت‌های ما گل می‌شد می‌توانستیم ۶-۵ گل به نفت آبادان بزنیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. نمی‌شود در مورد صحنه‌ای که گل شده بگوییم اشتباه شده است.

سرمربی سرخپوشان در مورد اینکه تیمش به بلوغ تاکتیکی رسیده است گفت: ما با بازیکنان بزرگی سروکار داریم.در این مدت دو بازی دوستانه داشتیم که یکی با بادران بود در چمن نامناسب و دیگری با تیم مسجدسلیمان بود که در چمن مصنوعی انجام شد که شرایط خوبی نبود. فرصت کمی برای هماهنگی داشتیم. اما تا جایی که امکان داشت کار کردیم. بازیکنان هم ذهنیت خوبی دارند و هم اینکه از لحاظ فیزیکی هم شرایط خوبی داریم. بازیکنان کار زیادی انجام می‌دهند و تلاش زیادی می‌کنند. البته مشکلاتی هم داریم که نمی‌دانم شما در جریان آن هستید یا نه. نزدیک دربی هستیم اما همچنان این مشکلات وجود دارد و حل نشده است.

گل محمدی تاکید کرد: درست است که فرصت نشد تیم دوم ما بازی کند اما جایگزین خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان است که فیکس تیم ملی است. ما نگرانی از بابت نداشتن خلیل زاده نگرانی نداریم. مهم ۳ امتیاز است که امروز گرفتیم.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا