اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی: شروع سختی در نیم‌فصل دوم داریم

سرمربی پرسپولیس گفت: شروع سختی در نیم فصل دوم داریم و باید در ۳۶ روز باید ۶، ۷ مسابقه حیاتی و تاثیرگذار در لیگ و همچنین لیگ قهرمانان انجام دهیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی، در مورد  حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره بازگشتم، حس خیلی فوق العاده‌ای دارم و افتخار بزرگی بود که بعد از ۷ سال دوباره نصیب من شد. امیدوارم با حمایت هواداران و انرژی مثبت آنها کارهای بزرگتری انجام دهیم و  بتوانیم جام‌های خوبی ببریم. خودم خیلی امیدوار هستم تا با همدلی و اتحاد خوب بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

وی در مورد اینکه چقدر به نیم فصل دوم امیدوار است، گفت: شروع نیم فصل دوم، شروع سختی است. در ۳۶ روز باید ۶، ۷ مسابقه سخت و حیاتی و تاثیرگذار در لیگ و همچنین لیگ قهرمانان را انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد:برای آماده سازی بیشتر ۱۰ روز فرصت داریم، اما فرصت زیادی نیست و باید انرژی و وقت بگذاریم تا بازیکنان را برای این مسابقات هماهنگ و آماده کنیم. مطمئنا تیم ما رفته رفته بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا