اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی: به دنبال برگزاری اردوی برون‌مرزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: اگر شرایط مهیا و اجازه داده‌شود، به دنبال برگزاری اردوی برون‌مرزی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، یحیی گل‌محمدی در خصوص استارت تیم شهرخودرو برای حضوری موفق در لیگ نوزدهم اظهار کرد: تمرینات خود را از روز یکم تیرماه استارت زدیم. بعد از ۴ روز تمرین، نخستین بازی دوستانه خود را برگزار کردیم و این سیکل ادامه پیدا خواهدکرد و به ازای هر ۳، ۴ روز تمرین، یک بازی دوستانه خواهیم‌داشت.

وی افزود: طی جلساتی با آقای حمیداوی مالک باشگاه، برنامه‌ریزی‌های مربوط به برگزاری اردوی خارجی را هم داشته‌ایم و اگر اجازه داده‌شود، اردویی برون‌مرزی نیز خواهیم‌داشت. تا زمان آغاز این اردو هم فکر می کنم به غیر از چند بازی که در مشهد خواهیم داشت ۲ یا ۳ مسابقه هم با تیم های لیگ برتری داشته باشیم. بر این اساس ۱۵ تیرماه در مشهد با سپاهان و۲۰ تیرماه نیز در تهران به مصاف سایپا می‌رویم.

سرمربی شهرخودرو خراسان در خصوص فعالیت این تیم در نقل و انتقالات تابستانی تصریح کرد: بعد از جدایی برخی از بازیکنان شهرخودرو، در این پست‌ها با بازیکنانی مثل سیدمهدی رحمتی، اکبر منادی، فرشاد فرجی، فرشاد محمدی‌مهر و علیرضا علیزاده به توافق رسیدیم و قرارداد بستیم. چند بازیکن دیگر هم به جمع ما اضافه خواهند شد و با تیمی کامل وارد مسابقات می‌شویم.

گل‌محمدی در خصوص ادامه حضور چوچو در تیم شهر خودرو نیز گفت: چوچو به زودی به تمرینات اضافه می‌شود. این روزها او درگیر مسابقات کونکاکاف بود، اما با حذف نیکاراگوآ به زودی این بازیکن به جمع ما می‌پیوندد.

وی درباره جذب بازیکنان برزیلی نیز گفت: هنوز جذب بازیکن برزیلی ۱۰۰ درصد نشده، در خصوص سفر به برزیل هم باید بگویم که با توجه به اینکه در نقل و انتقالات داخلی فعال بودیم، نیاز بود که ایران باشم. حمیداوی نیز در سفر به برزیل شرایط بازیکنان مختلف را رصد کرد و با هم هماهنگ و در اربتاط بودیم تا بتوانیم نفرات با کیفیتی را جذب کنیم. مالک باشگاه تمام تلاش خودش را به کار گرفته تا تیمی آبرومند را با کمک یکدیگر روانه مسابقات کنیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که بعد از بازی با سایپا در تاریخ ۲۰ تیرماه، از ۲۱ تیرماه اردوی خارجی خود را آغاز کنیم، اما باید ببینیم مجوز می‌دهند یا نه؟ البته شنیده‌ام که برخی تیم‌ها قرار است راهی اردوی برون‌مرزی شوند و امیدوارم مشکل خاصی در این زمینه به وجود نیاید تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن تیم خود را آماده حضور در لیگ نوزدهم کنیم.

سرمربی تیم شهر خودرو اظهار کرد: ما لیگ پرفشاری را در فصل جدید پیش رو خواهیم داشت اما مطمئن هستم تا مردم مشهد و خراسانی ها از تیم شهر و استانشان حمایت می کنند. فصل گذشته واقعا هواداران مشهدی سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که یک قطب جدید در فوتبال ایران در حال شکل گیری است و یقین دارم با حمایت های آنها بازهم می توانیم موفق باشیم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یک =

دکمه بازگشت به بالا