اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی با کودکان یکی از مدارس محروم مشهد دیدار کرد+عکس

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در مراسمی که توسط انجمن خبرنگاران و عکاسان خراسان رضوی برای دانش آموزان یکی از مدارس محروم مشهد برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان، طی مراسمی که توسط انجمن خبرنگاران و عکاسان خراسان رضوی در دبستان دکتر قاسمی در برزش آباد مشهد برگزار شد ، اقلام آموزشی، پرورشی و ورزشی به دانش آموزان این مدرسه اهدا گردید.

در این مراسم که برخی از مدیران شهرداری مشهد ،پیشکسوتان و خبرنگاران ورزشی حاضر بودند ، یحیی گل محمدی به همراه مجتبی سرآسیایی قائم مقام و جواد طاری بخش مدیر روابط عمومی باشگاه نیز حضور داشتند.در این مراسم تعدادی نیمکت و دیگر وسایل آموزشی و ورزشی برای استفاده دانش آموزان به این دبستان اهدا شد. گل محمدی نیز با حضور در این مراسم با دانش آموزان این مدرسه به گفتگو پرداخت و با آنها عکس یادگاری گرفت.

حال و هوای دانش آموزان این مدرسه محروم با دیدن گل محمدی وصف نشدنی بود و آنها علاوه بر تشویق سرمربی پدیده که به مدرسه آنها آمده بود از وی امضا می گرفتند و گل محمدی نیز با رویی گشاده پذیرای آنها بود. گل محمدی و سرآسیایی در ادامه بازدیدی را از این مدرسه ۵ کلاسه داشتند.

وقتی گل محمدی به یکی از کلاس های این مدرسه که در کانکس بود رفت وعده داد تا بتواند با کمک بازیکنان تیمش کمک هایی را برای ساخت کلاس درس خارج از کانکس انجام دهد.

گفتنی است دبستان دکتر قاسمی واقع در روستای محروم برزش آباد در فاصله ۱۰ کیلومتری مشهد با ۵ کلاس درس که یکی از آنها در کانکس می باشد، در دو شیفت صبح و عصر به بیش از ۱۵۰ دانش آموز دختر و پسر خدمات ارایه می کند اما با امکانات بسیار محدودی روبرو می باشد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 2 =

دکمه بازگشت به بالا