اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی: این پیروزی را تقدیم میناوند می‌کنیم/باید مشکل عقب‌نشینی بعد از زدن گل را برطرف کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در نیمه دوم ماشین سازی شجاعت و جسارت بیشتری به خرج داد و به گل هم رسیدند البته روی صحنه پنالتی بحث و اعتراض داریم .

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: بازهم تسلیت می‌گویم به همه اهالی فوتبال و خانواده میناوند. نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و به گل هم رسیدیم. در دقیقه ۲۵ که شماره میناوند بود هم گل زدیم و از این اتفاق خیلی خوشحال شدیم.

وی افزود: در نیمه دوم ماشین سازی شجاعت و جسارت بیشتری به خرج داد و به گل هم رسیدند البته روی صحنه پنالتی بحث و اعتراض داریم ‌آنچه دیدیم پنالتی نبود اما در هر صورت ماشین سازی در نیمه دوم تیم خوبی نشان داد. تجربه بازیکنان و استفاده از فرصت باعث شد که گل دوم هم بزنیم.

سرمربی سرخپوشان افزود: بازی خوبی در مجموعه برای ما بود با توجه به نتیجه‌ای که در نهایت کسب شد و از گرفتن این سه امتیاز خوشحال و راضی هستیم. نیمه اول خوب بازی کردیم و موقعیت‌های گلزنی داشتیم و یک گل خوب در دقیقه ۲۵ زدیم که اتفاق خوشایندی برای ما بود.

گل محمدی ادامه داد: نیمه دوم ماشین سازی با شجاعت و جسارت بازی کرد و راحت‌تر توپ را چرخاند. در این جور بازی‌ها زدن گل دوم مهم است اما نتوانستیم به گل  دوم برسیم و هرچه به دقایق پایانی می رسیدیم استرس تیم ما بیشتر می‌شد و حریف هم از یک پنالتی به گل رسید. در چند دقیقه‌ای که ماشین سازی گل زد خیلی خوب بازیکنان توانستند به خودشان مسلط باشند و فوتبال احساسی بازی نکردیم و بازی را به کناره‌ها بردیم و ارسال کردیم. این واکنش خوبی به گل حریف بود و با حوصله بازی کردیم و گل هم زدیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: این گل و برد را به روح مهرداد عزیز تقدیم می‌کنیم و امیدوارم روحش همیشه شاد باشد. همیشه در کنار خودمان حسش می‌کنیم. برای علی انصاریان عزیز هم آرزوی سلامتی می‌کنیم. امیدوارم همه بیماران شفا پیدا کنند. یکسال از کرونا گذشته و در این مدت عزیزان زیادی از دست دادیم. روزهای سختی را از دست دادیم.

وی افزود: فوتبال توانست به مردم روحیه بدهد و بعد از کادر درمانی این فوتبالیست‌ها و اهالی فوتبال بودند که به نشاط جامعه کمک کردند. از همه اهالی فوتبال از رسانه‌ها و فدراسیون تشکر می‌کنم برای چندمین مرتبه است که می‌گویم فوتبالیست‌ها از جانشان مایه می‌گذارند و اهالی فوتبال با سختی کار می‌کنند تا جامعه با نشاط باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برای چندمین مرتبه بعد از گل زدن عقب می‌نشینند گفت: سوال خوبی است درست می‌گویند باید بعد از زدن گل واکنش بهتری به ادامه بازی داشته باشیم. بهترین کار زدن گل دوم است و خوب دفاع کردن است. حتما باید این مشکل را برطرف کنیم و این مشکلی نیست که حل نشود و باید با تمرین بیشتر حلش کنیم. البته بازیکنان ما از نظر روحی وروانی تحت فشار زیادی هستند.

گل محمدی تاکید کرد: در هر صورت باید بگویم از زمانی که تمرینات را اوایل خردادماه در کرونا شروع کردیم بدون استراحت کار می‌کنیم و در پرسپولیس انتظار هواداران زیاد و به حق است و فشار تمرینات هم هست. لیگ و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم که چند بازی در ۱۸ روز انجام دادیم و زیر فشار روحی و روانی زیادی بازی کردیم و ۴ روز پشت  سرهم تعطیلات نداشته‌ایم. بحث‌های فنی یک طرف مسایل حاشیه‌ای که برای باشگاه به وجود آمد فشار روی ما خیلی زیاد بوده است.

وی تصریح کرد: تا ۲۷ اسفند تعطیلاتی نداریم و روزها و هفته‌های خیلی سختی پیش رو داریم. هیچکس به این مسایل نگاه نکرده است. هیچ توجهی به استراحت تیم‌ها نشده است. در ماه‌های آینده فشردگی مسابقات زیاد است و باید مدیریت کنیم. حداقل کاری که باشگاه می‌تواند بکند مشکلات مالی را حل کند.

وی افزود: سازمان لیگ هم باید به فکر استراحت تیم‌ها باشد اینکه وقتی بازیکنی می‌گیریم از او بتوانیم استفاده کنیم. مردم و هواداران بازیکنان ما را خوب درک کنند. ببخشید زیاد صحبت کردم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سه =

دکمه بازگشت به بالا