اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی: انتظار دارم تیم ملی در آسیا قهرمان شود/ پرسپولیس در لیگ مدعی است

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد، گفت: با توجه به اردوها، بازیکنان و مربیان خوب انتظار من این است که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در خصوص انتقال باشگاه پدیده به بخش خصوصی گفت: تا حدود زیادی بحث انتقال مالکیت انجام شده و فکر می‌کنم تا هفته بعد این مسئله نهایی شود. ما مشکلات زیادی داشتیم و با فراز و نشیب کار کردیم.از نظر مالی و امکانات هم دچار مشکلات زیادی بودیم اما با همه این شرایط کار بزرگی کردیم و جزو تیم‌های بالای جدول قرار گرفتیم اما ادامه این کار با این روند شدنی نبود و اگر بخش خصوصی وارد نمی‌شد شاید حتی باشگاه منحل می‌شد. از طرفی خارجی‌های سابق تیم از پدیده شکایت کردند و احتمال کسر ۶ امتیاز هم وجود داشت اما با آمدن بخش خصوصی تغییرات خوبی انجام شد و امیدوارم شرایط بهتر شود چرا که ما از نظر حداقل‌ها برای تمرین  کردن هم دچار مشکل بودیم و امکانات و زمین مناسب نداریم.

وی درباره اینکه مالک جدید باشگاه پدیده فوتبالی است و عنوان کرده دست گل‌محمدی باز خواهد بود افزود: فرهاد حمیداوی پیش از این بازیکن تیم ملی نوجوانان بوده و با علاقه وارد بحث فوتبال شده است اما من به یاد ندارم که بخش خصوصی وارد فوتبال شود و سود برده باشد، اما نگاه مالکان باشگاه پدیده ساختاری است هر چند که من به آنها پیشنهاد کردم اگر برای نیم‌فصل می‌خواهند وارد فوتبال شوند و هزینه کنند نیایند بهتر است اما قرار شد در بحث پایه‌ها ساختار خوبی شکل بگیرد که به نفع باشگاه باشد حالا این نگاه وجود دارد اما چقدر عملی شود، خدا می‌داند. ما نیاز به همکاری مسئولان داریم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

گل‌محمدی درباره جذب بازیکنان جدید به پدیده هم تصریح کرد: چون وضعیت باشگاه نامشخص بود، از فردا اقدام به جذب بازیکن  جدید خواهیم کرد و لیست خودمان را به باشگاه می‌دهیم اما در این شرایط بازیکن گرفتن سخت است چرا که بازیکنان با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند و برای گرفتن رضایت‌نامه آنها باید پول زیادی بدهیم و به همین دلیل سعی خواهیم کرد به سراغ بازیکنان جوان تیم‌های پایه یا لیگ یک برویم  یا اینکه بازیکن خارجی بگیریم.

سرمربی تیم پدیده درباره استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) افزود: فقط بازی‌های ما در این ورزشگاه انجام می‌شود قرار بود هفته‌ای یکی دو جلسه در این زمین تمرین کنیم که فقط یکی دو بار این اتفاق رخ داد و دیگر با همکاری نکردند و الان هم بدون زمین تمرین کار می‌کنیم و مشخص نیست این موضوع تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

گل‌محمدی درباره آغاز جام ملت‌های آسیا و شرایط تیم ملی کشورمان و اینکه کی‌روش اعلام کرده رویای ایران رفتن به جمع ۴ تیم پایانی است افزود: تیم‌هایی که امسال در این مسابقات حاضر شدند همگی تغییرات خوبی انجام دادند، من شب گذشته بازی تیم‌های امارات و بحرین را دیدم و به نظرم بحرین در این سال‌ها پیشرفت خوبی کرده است. امسال سال سختی برای همه تیم‌ها که مدعی قهرمانی هستند خواهد بود اما ما تیم خوبی داریم و از بازیکنان و مربیان خوبی هم بهره می‌بریم. مربی ما حدود ۸ ـ ۷ سال است که با تیم ملی کار می‌کند و شناخت خوبی از تیم ملی و آسیا دارد. انتظار شخصی من این است که تیم ملی در آسیا قهرمان شود. چون این شرایط برای ما فراهم است و مدعی اصلی قهرمانی تیم ملی ایران است و بازیکنان خوب، مربی بزرگ و اردوهای مناسبی داشتیم و فکر می‌کنم صحبت‌های کی‌روش بیشتر جنبه روحی ـ‌ روانی داشته تا فشار را از روی بازیکنان بردارد چون من ایران را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانم.

وی درباره بازی پدیده مقابل پرسپولیس در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر افزود: فعلا زمان زیادی تا این بازی باقی مانده اما ما در دور رفت هم با پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم البته نقل و انتقالات پرسپولیس باز شده و آنها قوی‌تر وارد مسابقات می‌شوند. به اعتقاد من پرسپولیس شانس اول قهرمانی و مدعی اصلی است، اما به هر حال بازی در ورزشگاه آزادی سخت است. ما جلوی پرسپولیس انگیزه‌های خاص خودمان را داریم آیا فرصت برای جوان‌های ما خواهد بود که می‌توانند در این بازی خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم پدیده که با رادیو تهران و برنامه تهران ورزشی صحبت می‌کرد درباره مشکلات باشگاه پدیده و اینکه نمایندگان این باشگاه قصد دارند با سفر به ارمنستان جلوی کسر ۶ امتیاز این باشگاه را بگیرند، گفت: ما مشکلات ساختاری داریم و برای تمرین کردن توی سر خودمان می‌زنیم! در این شرایط کار کردن سخت است و حتی یک زمین تمرین پیدا نکردیم به هر حال ما مدعی قهرمانی در لیگ هستیم و باید امکانات وجود داشته باشد و مطمئناً اگر مشکلات حل شود، تیم خوبی داریم که با تقویت آن می‌توانیم در بالای جدول بمانیم.

گل‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد که از هواداران‌مان تشکر کنم  چون هواداران جدیدی کسب کردیم و در بازی با ماشین‌سازی کل ورزشگاه پر از تماشاگر بود که این مسئله بی‌سابقه است و هواداران پرشور جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =

دکمه بازگشت به بالا