اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی: اشتباه وحشتناکی داشتیم و گل هم خوردیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: نتیجه بازی امروز مورد نظر ما نبود، اشتباه وحشتناکی داشتیم و گل هم خوردیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس از مشهد، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم شهر خودرو بعد از شکست تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: نتیجه بازی امروز مورد نظر ما نبود. اشتباه وحشتناکی داشتیم و گل هم خوردیم. بازی در کنترل ما بود و تیم حریف با دفاع منظم کار کرد. در این بازی ها باید از تک موقعیت ها خوب استفاده کرد اما این طور نشد. روی اشتباه گل خوردیم اما به گل نرسیدیم. بچه ها زحمت خودشان را کشیدند و هدف ما هم برد بود. به نفت این برد را تبریک می گویم.

وی ادامه داد: در لیگ ما همیشه از این وقفه‌ها وجود داشته و وجود خواهد داشت. به هر حال این اتفاقی است که رخ داده و کاری هم نمی‌توان کرد، اما ما در مدتی که لیگ تعطیل بود با تیم امید بازی کردیم، هرچند که وقتی یک تیم ریتم خوبی پیدا می‌کند بعد از یک وقفه دچار مشکل می‌شود. در هر صورت این بازی به ما کمک خوبی خواهد کرد تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم و روی آن کار کنیم. امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم موفق باشیم.

گل‌محمدی در خصوص اعتراضش به کمک داور بازی گفت: کمک داور زود پرچم می‌زد و این در حالی است که چیزی که ما از داوری می‌دانیم این است که باید تا آخرین لحظه پرچم نزند و اجازه دهد که بازی ادامه داشته باشد اما او زود پرچم می‌زد و بچه‌های ما عصبانی می‌شدند. در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشت و من به آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم شهرخودرو درباره اینکه تیمش در خلق موقعیت مشکل دارد و آیا با این شرایط در آسیا دچار مشکل نخواهید شد، گفت: تا بازی‌های آسیایی زمان زیادی مانده اما ما تا آن موقع در لیگ بازی می‌کنیم و این مسئله به ما کمک می‌کند که نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم. البته در نیم فصل می‌توانیم بازیکن جذب کنیم و با شرایط بهتری وارد لیگ قهرمانان آسیا شویم.

وی درباره اینکه تیم‌هایی که مشهد می‌آیند باید در باشگاه امام رضا(ع) شکست بخورند خاطرنشان کرد: تقریبا همه تیم‌هایی که اینجا می‌آیند مقابل ما ۱۰ نفره دفاع می‌کنند. خیلی از تیم‌ها را با همین شیوه شکست دادیم و حتی همین نفت مسجدسلیمان فصل گذشته در مشهد سه گل از ما خورد که تقریبا با همین شیوه امروز بازی می‌کرد. ما باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم تا برنده شویم اما در بازی امروز تیم حریف بهتر دفاع می‌کرد و برنده شد که به آنها تبریک می‌گویم. البته این که انتظار داشته باشید هر تیمی به مشهد می‌آید در مقابل ما شکست بخورد، انتظار درستی نیست.

گل‌محمدی در مورد تاخیر در آغاز مسابقه و اتفاقات عجیبی که پیش از بازی رخ داد، افزود: به هر حال این اتفاقات عجیبی است که در فوتبال ما رخ می‌دهد هرچند من تا به حال چنین مسئله‌ای ندیده بودم که حریف با خودش جوراب نیاورد. حتی در جلسه هماهنگی پیش از بازی هماهنگ شده بود که این تیم با جوراب سفید بازی کند اما آنها با خود جوراب مشکی آورده بودند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا