اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی:‌ نباید به این شکل گل بخوریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه توانستیم قبل از دقیقه ۸ دو گل بزنیم برای ما خیلی خوب است اما روی یک صحنه نباید به این شکل گل بخوریم.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل‌محمدی پس از برتری سه بر یک پرسپولیس مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. اینکه توانستیم قبل از دقیقه ۸ دو گل بزنیم برای ما خیلی خوب است اما روی یک صحنه نباید به این شکل گل بخوریم.بازی در مجموع خوب بود. در نیمه دوم هم توانستیم حریف را پرس کنیم. نساجی تیمی است که از زمین خودش خیلی خوب بازیسازی کرده و در زمین حریف فضاسازی می‌کند تا بتواند به گل برسد.

وی ادامه داد: تا جایی که توانستیم فضاها را از حریف گرفتیم و اجازه ندادیم زیاد با بازی‌سازی به زمین ما نزدیک شوند. استراتژی خوبی داشتیم که بچه‌ها خیلی خوب این کار را انجام دادند. بازی خیلی خوبی به ویژه در نیمه دوم شاهد بودیم با وجود سنگینی مسابقه خیلی خوب بچه‌ها از پس کار برآمدند. تلاش کردند و زحمت کشیدند با وجود تمام سختی‌هایی که تاکنون کشیدند توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: تک‌تک بازیکنانی که اکنون در تیم ما بازی می‌کنند واقعاً با غیرت و باعث افتخار همه ما هستند. از تک تک آنها تشکر می‌کنم و این برد را به همه هواداران خوب‌مان هدیه می‌کنیم. نیم‌فصل دوم راحت نیست زیرا بازی‌ها فشرده و خیلی سخت پیگیری می‌شود. باید خوب خودمان را ریکاوری کرده و از لحاظ ذهنی برای دیدارهای بعدی آماده شویم.

گل‌محمدی در مورد قضاوت رضا مهدوی در دیدار نساجی و پرسپولیس توضیح داد: مهدوی یکی از داوران خوب فوتبال کشورمان است. در مجموع تیم داوری قضاوت خوبی را به نمایش گذاشتند. به دلیل درگیرانه بازی کردن دو تیم صحنه‌های زیادی به وجود آمد و قضاوت مسابقه سخت بود اما داوری عملکرد خوبی داشت.

وی درباره بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس عنوان کرد: رضائیان بازیکنی است که می‌تواند انرژی خوبی به تیم ما بدهد و فرم خوب خودش را به نمایش بگذارد. حدود یک ماه تا ۴۰ روز به خاطر مشکلاتی که در قطر داشت از مسابقات دور بوده و باید خیلی زود خودش را آماده کند. راه خیلی سختی را پیش‌رو دارد و باید خیلی تلاش کند تا به فرم خوب خودش بازگردد. تمرینی با رضائیان نداشته‌ایم تا ببینیم در چه وضعیتی است اما امیدواریم کیفیت خوبی داشته باشد. رضائیان بازیکنی حرفه‌ای است و قطعاً با انجام تمرینات اختصاصی توانسته وضعیت خوب خود را حفظ کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان تاجیکستانی مقابل نساجی توضیح داد: آنها بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند. می‌توانیم از هر دو بازیکن تاجیکستانی استفاده کنیم با وجود اینکه دیدار با نساجی سنگین و حساس بود اما هنانوف و صفروف در مجمع عملکرد خوبی داشتند. هرچه با تجربه‌تر شوند بیشتر می‌توانند به کار ما بیایند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا