اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی: ما ناامید کننده بودیم و آلومینیوم شایسته پیروزی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ناامید کننده ای بود و در حضور تماشاگران‌مان نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم.
به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل‌محمدی پس از شکست ۳ بر ۲ پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه ناامید کننده ای بود و در حضور تماشاگران‌مان نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

*از این شکست ناراحتم و شرمنده هواداران شدم

وی افزود: زیاد نمی توانم درمورد بحث‌های فنی صحبت کنم زیرا این باخت برای ما خیلی بد بود. خیلی به این برد احتیاج داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از این مرحله عبور کرده و شادی را به هواداران مان هدیه کنیم. از این بابت واقعا ناراحت و غمگین هستیم. شرمنده آنها هستیم و زیاد نمی‌توانم درمورد بازی صحبت کنم.

*هم اشتباهات فردی داشتیم و هم گلی استثنایی خوردیم

گل محمدی ادامه داد: گل‌های خوبی زدیم و بازی به نسبت خوبی در نیمه اول داشتیم اما از آن طرف گل‌های خیلی بدی خوردیم. هم اشتباهات فردی داشتیم و هم گل استثنایی خوردیم. به هر صورت روند بازی به نفع تیم حریف شد و از اشتباهات ما خیلی خوب استفاده کردند. به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم زیرا امروز تیم شایسته‌ای نشان دادند.

*داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در ادامه هم برای جبران نتیجه هر مهر‌ه‌ای داشتیم درون زمین گذاشتیم. زیاد نمی‌توان درمورد بازی صحبت کرد اما در صحنه آخر داور می‌توانست پنالتی بگیرد اما بازهم باید درمورد آن بحث شود. خیلی خودم مطمئن نیستم اما آنچه بعد از بازی در دوربین‌های تلویزیون دیدم توپ به دست مدافع حریف برخورد کرد.

*این روزهای سخت قابل پیش بینی بود اما نباید ناامید شویم

گل محمدی افزود: با توجه به این شکست درمورد بازی نمی‌توان زیاد صحبت کرد. باید سعی کنیم خودمان را به ویژه از لحاظ روحی آماده کنیم. شاید این روزهای سخت یک جورهایی قابل پیش بینی بود. باید تیم را بسازیم و با صبوری، بیشتر کار کنیم. در لیگ هم شانس ما نسبت به تیم استقلال کمتر است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم و نباید ناامید شویم. همچنان باید به آینده امیدوار باشیم و باید به این مسائل فکر کنیم.

*قبلا از هنانوف بازی های خیلی خوبی دیده بودیم

در ادامه خبرنگاری گفت پرسپولیس در بدترین مقطع فصل شکست خورد و از جامی که انتظار کسب آن را داشت دور شد اما وحدت هنانوف ضمن اشتباه در نیمه اول این مسابقه تاثیر زیادی روی گل سوم تیم آلومینیوم داشت. این سوال مطرح است چرا به وی که تمرکز زیادی نداشت در نیمه دوم بازی ندادید تا تمرکز خط دفاعی تیمش به هم نریزد که سرمربی پرسپولیس به این سوال اینگونه پاسخ داد: در نیمه دوم پس از گل عقب افتادن سعی کردیم مهره های هجومی را به کار بگیریم و درست نبود از از نفرات دفاعی استفاده کنیم. ضمن اینکه از وحدت بازی‌های خیلی خوبی دیدیم. در این مسابقه هم با توجه به مهره‌های سرعتی تیم حریف سرعت وحدت می‌توانست به ما کمک کند.

وی افزود: او بازیکن جوانی است و شاید جو سنگینی که در ورزشگاه وجود داشت، روی هنانوف اثر گذاشته بود اما از لحاظ فنی با توجه به مهره‌های خوب و سرعتی حریف دیگر لازم نبود در خط دفاعی تعویض کنیم.

*هر صحبتی کنم، توجیه باخت است؛ باید دوباره پرسپولیس را بسازیم

سرمربی پرسپولیس درمورد دلیل استرس و بدون تمرکز بودن بازیکنان پرسپولیس و توپ لو دادن آنها در دقایقی از این مسابقه گفت: هرچه بخواهیم الان درمورد این مسائل صحبت کنیم بیشتر برداشتی که از آنها می‌شود، توجیه باخت است. بازیکنان ما مشکلات زیادی داشتند و سختی‌های زیادی را تحمل کردند. همه ما می دانیم چه وضعیتی از قبل داشتیم. زیاد نمی‌توان درمورد این مسائل صحبت کرد. باید بیشتر تلاش کنیم و باید خودمان و پرسپولیس را بسازیم. باید امیدوارانه کار را ادامه بدهیم. این کاری است که باید انجام بدهیم.

*گلی که خوردیم خیلی کم در فوتبال ایران به ثمر می رسد
گل محمدی درباره اینکه در طول فصل بارها گلایه و استعفاء کرد و باید باخت پرسپولیس را به پای خستگی بازیکنان گذاشت یا اتفاقاتی که در طول فصل برای خودش رخ داد، عنوان کرد: جام حذفی، جام اشتباهات است. هر تیمی کمتر اشتباه کند یا اشتباه نکند، می‌تواند قهرمان شود. مقداری روی گل‌های خورده بی‌تمرکز زدیم. گل دوم آلومینیوم هم واقعا استثنایی بود که خیلی کم در فوتبال ایران چنین گلی پیدا می‌شود. مجموع این عوامل سبب شد بازی را واگذار کنیم. در صحبت‌هایم گفتم تمام روزهای سخت به نوعی قابل پیشبینی بود و چیزی نیست که بگوییم ظرف یک تا دو روز یا هفته قبل اتفاق افتاد. خیلی کار داریم و باید بیشتر تلاش کنیم تا تیم را بسازیم.

*وقتی بازیکنی در حد تیم ملی از دست می دهیم باید هم سطح او جذب شود

وی در خصوص اینکه در چند وقت اخیر بارها اعلام شده کادر فنی پرسپولیس با باشگاه برای جذب بازیکنان خیلی هماهنگ نبوده و این موضوع در جام حذفی و لیگ برتر تا چه اندازه روی روند پرسپولیس تأثیرگذار بوده است، اظهار داشت: در هر خطی بازیکنان خیلی مهمی را از دست دادیم. نفراتی که در سطح تیم ملی بودند. شرایط مالی باشگاه و پنجره بسته هم اجازه نمی‌داد بتوانیم بازیکن خوب بگیریم. نمی‌گویم بازیکنان بد یا ضعیف هستند و یا مشکل دارند بحث من اینها نیست بلکه می‌گویم وقتی بازیکنی در حد تیم ملی را از دست می‌دهید باید بتوانید به ای او بازیکنی در سطح تیم ملی هم جذب کنید.

*امتیازات بیشتری نسبت به پارسال جمع کردیم

سرمربی پرسپولیس گفت: این اتفاق در پرسپولیس نیفتاد و بازیکنانی جذب کردیم که موجود بودند و به بودجه باشگاه می‌رسیدند حتی وقتی بازیکن گرفتیم به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی چند ماه نتوانستیم از آن استفاده کنیم این مشکلات همیشه وجود داشت اما با تمام این تفاسیر در لیگ برتر از لحاظ کسب امتیاز خوب عمل کردیم تاکنون امتیازات خوبی جمع کردیم. از سال گذشته تا پایان هفته بیست و چهارم یک امتیاز بیشتر جمع کردیم اما استقلال توانسته امتیازات بیشتری کسب کند.

*در تاریخ پرسپولیس همیشه روزهای بد وجود داشته است

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: هر کاری توانستیم انجام دادیم تلاش‌مان را بیشتر کردیم و تمرکز هم داشتیم اما در مورد اینکه چرا تیم به این مقطع رسیده باید بیشتر موشکافانه بحث کنیم. اگر بخواهم الان در مورد سختی‌ها و مشکلاتی که پرسپولیس متحمل شده صحبت کنم شاید کسی حرفم را باور و قبول نکند حق هم دارد. طرفداران ما در سال‌های اخیر جام‌های زیادی دیده‌اند و هیچ‌وقت دوست ندارند پرسپولیس به جام نرسد. مشکلات و ناراحتی آنها را کاملاً درک می‌کنم اما در تاریخ پرسپولیس همیشه روزهای بد هم وجود داشته است. اینگونه نبوده که هر سال این تیم جام بگیرد.

*پرسپولیس بازهم خودش را پیدا می کند

وی تصریح کرد: اکنون هم شاید چنین مقطعی بار دیگر تکرار شود اما هیچ‌وقت این تیم با توجه به هواداران خوبی که دارد جا نمانده و خودش را پیدا کرده است. پرسپولیس بارها توانسته خودش را پیدا کند و ما هم باید این کار را انجام دهیم و به آینده بیشتر امیدوار باشیم.

*هیچ وقت باخت را گردن بازیکنانم نمی اندازم

سرمر بی پرسپولیس در خصوص اینکه تک به تک بازیکنان فعلی پرسپولیس از آلومینیومی‌ها اسمی‌تر هستند و شاید از بین بازیکنان اراکی فقط مهرداد بایرامی و اسماعیل شریفات مطرح باشند که آنها هم نسبت به نفرات سرخ‌پوش برتری خاصی نداشتند به همین دلیل توقعات زیادی از شاگردانش می‌رود، پاسخ داد: هیچ‌ موقع باخت را گردن بازیکنان نمی‌اندازم. اگر این تیم مشکل فنی دارد مسئولیتش با من است و این مسئولیت را به گردن می‌گیرم. با بازیکنانم زندگی کرده‌ام و می‌دانم چگونه تلاش می‌کنند می‌دانم آنها با چه سختی‌هایی‌ کار را دنبال کردند. هیچ‌وقت از بازیکن ایراد نمی گیرم زیرا می‌بینم تمام تلاش خود را به کار گرفته و زحمت می‌کشد.

*مسئولیت کم و کاستی ها را قبول می کنم

گل‌محمدی گفت:‌ اگر کم و کاستی بوده من باید جوابگو باشم و مسئولیت را قبول کنم این کار را هم انجام می‌دهم. مسئولیت تمام این مشکلات و سختی‌ها و روزهای سختی که هواداران می‌گذرانند با من است. بازیکنانم کمترین نقش را در این مسئله دارند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا