اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

گل‌محمدی:کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت شد؛ در اشتباهات داوری صدر جدول هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از شکست مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از هرچیز از همه هواداران‌مان باید عذرخواهی کنم. با حضور گرم و پرشورشان نتوانستیم خوشحال شان کنیم. از این بابت واقعا شرمنده‌ایم.

*نیمه اول تحت تاثیر سپاهان بودیم

وی افزود: نیمه اول بازی خوبی را انجام ندادیم. تحت تاثیر حریف بودیم. نیمه خوبی برای ما نبود. در نیمه اول با ۱۰ نفره شدن، تنبیه شدیم. نیمه دوم هم بچه‌ها شجاعانه بازی کردند. توانستند دفاع جانانه‌ای مقابل سپاهان داشته باشند. شرایط بازی در نیمه دوم خیلی سخت شده بود ولی موقعیتی به حریف ندادیم. گل که خوردیم دقایقی بود که نمی‌شد جبران کرد ولی به نیمه دوم بازیکنان افتخار می‌کنم.

*باخت بدموقعی بود و کارمان برای قهرمانی سخت شد

سرمربی پرسپولیس گفت: باخت بدموقعی بود و کارمان را برای قهرمانی خیلی سخت کرده است. فاصله زیاد شد. نباید ناامید شویم. باید تلاش و بیشتر کار کنیم. از بازیکنان می خواهم تسلیم نشوند و فکر نکنند قهرمانی از دست مان رفته، کار سخت است ولی به آینده امیدواریم و ان‌شاءالله بتوانیم جبران کنیم.

*مصدومیت پورعلی گنجی از ناحیه گردن بود

وی در خصوص آخرین وضعیت مرتضی پورعلی گنجی، عنوان کرد: خبر خاصی هنوز ندارم. قرار است MRI بگیرد. الان در بیمارستان است و اطلاع دقیقی از وضعیتش ندارم. مصدومیت او از ناحیه گردن بود.

*دلیل حضور آل کثیر

گل‌محمدی در خصوص اینکه بعد از ۱۰نفره شدن، عیسی آل کثیر را اضافه کرد و آیا از نتیجه مساوی راضی نبوده، گفت: مهاجم بیرون کشیدیم و مهاجم اضافه کردیم. می‌خواستیم با سرعت بتوانیم به فضاهای پشت دفاع حریف برسیم و همچنین بهتر دفاع کنیم. بیشتر به خاطر این بود.

*پرسپولیس باخته است و صحبت درباره مسائل مالی گوش شنوا و خریداری ندارد

وی در خصوص مسائل مالی پرسپولیس اظهار داشت: الان بازی را باخته‌ایم و متاسفانه امتیازی نگرفتیم. الان در مورد این مسائل صحبت کنیم فکر نمی‌کنم گوش شنوا و خریداری وجود داشته باشد. به هرحال در هر باشگاهی وقتی تیمی می‌خواهد قهرمان شود، به روزهای خوب برگردد و بتواند روزهای خوبی برای هواداران بسازد، همه باید وظیفه‌شان را درست انجام بدهند. در مورد این بحث‌ها فعلا صحبتی ندارم. ادامه می‌دهیم ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

سرمربی پرسپولیس در مورد دلیل سکوتی که در پیش گرفته بود، گفت: اتفاقات زیادی در چندماه اخیر افتاد. نمی‌خواهم مسائل را زیاد باز کنم. داخل و بیرون تیم وضعیتی که وجود داشت و خصوصا در بحث داوری، در آمار اشتباهات داوری تیم ما قطعا صدرجدول است. اتفاقاتی متاسفانه افتاد. تیم‌مان باخته الان حرفی بزنیم شاید کسی اهمیت ندهد. نمونه آن، امروز در ۵ دقیقه آخر، داور دو خطای خیلی راحت را به سپاهان هدیه داد.

*داور در دقایقی بازی را راحت به حریف داد

وی تصریح کرد: بازیکن حریف روی کمال پریده سر زده، خطای کمال را گرفت. عیسی آل کثیر از حریف رد شد، بعد داور سوت زد و خطای عیسی را گرفت. در دقایقی که تیم ما تحت فشار بود و بازی را راحت به حریف داد. شاید بیننده‌ها خیلی متوجه این قضایا نشوند ولی ما که در فوتبال هستیم و بالا و پایین آن را دیده‌ایم، می‌دانیم. صحنه‌های زیادی بود ولی من فقط در مورد ۲ صحنه در ۵ دقیقه آخر صحبت می‌کنم. ببینید چقدر داور سوت زد. مواقعی که می‌توانست آوانتاژ بدهد یا مواقعی که خیلی سخت‌گیرانه بر علیه ما سوت زد. در شرایطی که ۱۰ نفره بودیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: حتما بروید این ۲ صحنه را ببینید. خیلی راحت بازی را به حریف دادند. نمی خواهم زیاد در مورد گذشته و اتفاقاتی که وجود دارد صحبت کنم. در هر صورت شرمنده هواداران هستیم. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم و برگردیم.

*باید برای هر دو جام تمرکز کنیم و بجنگیم

گل محمدی در خصوص اینکه آیا اختلاف امتیاز با سپاهان باعث می‌شود که تمرکز بیشتری روی جام حذفی داشته باشند یا اینکه پا به پای سپاهان در لیگ برتر پیش می‌روند، گفت: ما برای هر دو جام باید تمرکز کنیم و بجنگیم. فاصله زیاد شده ولی ناامید نیستیم. تسلیم نمی‌شویم. هردو جام برای ما مهم است و نمی‌توانیم از آن ها بگذریم. باید با تمام وجود و بیشتر کار کنیم. تنها راهی که داریم همین است.

*دقیقه‌ای گل خوردیم که دیگر جای جبران نداشتیم

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس تحت تاثیر بردِ جام حذفی بودند، گفت: قبل از بازی متاسفانه اتفاقات بدی برایمان افتاد. بحث مصدومیت و بیماری بازیکنان بود. ۶-۵ نفر از نیمکت ما در حد ۵ دقیقه می‌توانستند بازی کنند. مصدومیت‌های بد موقع به ما ضربه زد. نسبت به بازی قبل دو سه تغییر اجباری داشتیم. کار را برای ما خیلی سخت کرد. این بازیکنان بزرگ هستند ولی شرایط مان روی نیمکت خوب نبود. بازیکنانی که به زمین آمدند فقط در حد ۵ دقیقه می‌توانستند بازی کنند. ضمن اینکه سپاهان در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد. تحت تاثیر بازی این تیم قرار گرفتیم. در نیمه دوم شرایط فرق کرد. ۱۰نفره شدیم ولی خوب دفاع کردیم. متاسفانه دقایقی گل خوردیم که جای جبران نبود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =

دکمه بازگشت به بالا