اخبار ورزشیورزش بانوان

گلایه قهرمان دوومیدانی بانوان از بی توجهی‌ها/ عرب: قهرمان ایرانم اما اعزام نمی‌شوم

قهرمان دوی استقامت بانوان گفت: قهرمان ایرانم و رقیبی هم ندارم، اما به مسابقات برون مرزی اعزام نمی‌شوم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات دوی صحرانوردی بانوان روز گذشته به میزبانی ایلام برگزار  شد که با قهرمانی پریسا عرب به پایان رسید. 

عرب که رکورددار دوی استقامت در ایران است و عناوین متعددی به داخل کشور کسب کرده است از بی‌توجهی‌ها گلایه کرده و می‌گوید در سال‌های گذشته هیچ توجهی به وی و بانوانی که در دوی استقامت فعالیت می‌کنند، نشده است. 

وی در گفت‌وگو با فارس، در مورد قهرمانی‌اش در دوی صحرانوردی کشور گفت: مسابقه خوبی بود اولین ۱۰ کیلومتری بود که هم مسیرش خوب بود و هم شبیه مسابقات بین‌المللی بود. مسیر این مسابقه تنوع زیادی داشت و برای خود من هم سخت بود.

عرب در مورد اینکه آیا از رکوردش راضی بود یا خیر گفت: با توجه به اینکه رقیب نداشتم راحت دویدم، متأسفانه من در ایران رقیبی ندارم و به همین دلیل رقابتی هم وجود ندارد. این اتفاق به ضرر من است و باید حداقل به مسابقات بین‌المللی اعزام شوم.

قهرمان دو میدانی بانوان در مورد اینکه ‌آخرین بار چه زمانی به یک رقابت بین‌المللی اعزام شدید، گفت: آخرین بار دو سال قبل در مسابقات بین‌المللی باکو دویدم و از آن به بعد دیگر هیچ اعزامی نداشتیم و متأسفانه به اردوی‌های تیم ملی هم دعوت نمی‌شویم.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی می‌گذاشتند اما ما را اعزام نمی‌کردند و استدلال‌شان این بود که رکورد ما با آسیا فاصله دارد. من انتظار دارم که وقتی در ایران رکورد می‌زنیم به مسابقات بین‌المللی هم اعزام شوم چون اگر رقابتی نباشد پیشرفتی هم نمی‌کنیم من تمام رکوردهایی که زدم داخل ایران بوده است.

عرب عنوان کرد: در همه رشته‌ها همین‌طور است که ورزشکاران با رکوردهای آسیایی فاصله دارند اما اعزام می‌شوند نمی‌دانم چرا برای ما این اتفاق نمی‌افتد.

قهرمان دو میدانی بانوان عنوان کرد: در این سال‌ها اصلاً از طرف فدراسیون حمایت نشدم و توجهی نشد، امیدوارم در آینده اتفاقات بهتری بیفتد.

وی در مورد اینکه چه رقابتی در آینده دارید، گفت: حدود دو ماه دیگر مسابقه نیمه ماراتن جام هرمز را در پیش داریم و فروردین ماه سال آینده نیز قرار است مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا برگزار شود.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا