اخبار ورزشیفوتبال ایران

گلایه بازیکن سابق تیم فوتبال امید: فدراسیون در حقمان ظلم کرد

هافبک سابق تیم ملی امید بابت پرداخت نشدن پاداش از سوی فدراسیون فوتبال به برخی از نفرات این تیم گلایه کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، وحید نامداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم فولاد اظهار داشت:  اوضاع تیم‌مان خیلی خوب است و خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم، چند بازیکن هم به ما اضافه شده اند.

نامداری در خصوص پرداخت نشدن پاداش‌ها به بازیکنان تیم امید که در مرحله نهایی انتخابی حضور نداشتند، گفت: در مسابقات مقدماتی ۱۰ الی ۱۲ بازیکن حضور داشتیم که بعد برای انتخابی در کشور تایلند خط خوردیم. به ما گفتند اسامی شما را برای دریافت پاداش رد کردیم و اگر پول به فدراسیون بیاید به شما می‌دهیم. با پیگیری‌ها متوجه شدیم به بازیکنانی که در تایلند نبودند، پاداش نداده اند.

این بازیکن افزود: قرار بود این چند بازی که زحمت کشیدیم حدود ۲۰ میلیون به ما پرداخت کنند که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و در حق ما ظلم شده است. با سرپرست تیم ملی امید صحبت کردیم که چرا پاداش‌هایمان را ندادند و ما به این پول نیاز داریم. واقعا این کار زشتی است، ما هم برای این تیم زحمت کشدیم اما حالا محل‌مان نمی‌ گذارند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا