اخبار ورزشیفوتبال ایران

گفتگوی پیشرو ورزش با سامان آقازمانی بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص دربی پایتخت

سامان آقازمانی بازیکن سابق قرمزپوشان پایتخت ، دربی ۹۴ را بازی ای زیبا توصیف کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس طی گفتگویی با مازیار خویشوند (مسئول بخش خبری پیشرو اسپرت) در خصوص دربی پایتخت بیان داشت:

دو تیم استقلال و پرسپولیس برای برد به زمین مسابقه قدم میگذارند یکی برای حفظ صدرنشینی و دیگری جهت حفظ عنوان قهرمانی و هر دو تیم جهت پیروزی در دربی بزرگ پایتخت تلاش خواهند کرد.

همچنین آقازمانی گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس چند هفته ای است نتیجه نگرفته با قدرت وارد میدان می شود تا ناکامی های این چند هفته را جبران کند و بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

این بازیکن سابق پرسولیس به نقش تماشاگران در دربی اشاره داشت و عنوان داشت قطعاً جای تماشاگران هر دو تیم در این رویداد مهم خالی است چرا که بر هیجان بازی بیشتر اضافه می کرد.

سامان آقازمانی اوضاع تیم استقلال را با توجه به بازی های خوب این تیم در چند هفته اخیر از پرسپولیس بهتر دانست  و گفت: ولی در مقابل هم تیم پرسپولیس همیشه قوی بوده و برای پیروزی وارد زمین می شود.

وی گفت: ما که پرسپولیسی هستیم دوست داریم تیم محبوبمان دربی را با پیروزی پشت سر بگدارد و سه امتیاز این دیدار حساس را کسب نماید و جایگاه خودش را در جدول مسابقات بهتر کند.

این بازیکن سابق قرمزهای پایتخت بهترین خاطره خود را به مسابقه ی دربی ۷۵ که پرسپولیس دو بر صفر عقب بود و در عرض ده دقیقه توانست با یک کامبک عالی نتیجه را  سه بر دو و با وجود ده نفره شدن به نفع خودمون تغییر بدهیم و یک پیروزی دلچسب را کسب کنیم.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا