اخبار ورزشیفوتبال جهان

گزارشی تحلیلی فیفا از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

فدراسیون جهانی فوتبال گزارشی را از این دوره از مسابقات جام ملت های آسیا ارائه داده است.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در آغاز مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) گزارشی را درباره این رقابت ها نوشت و به بررسی این تورنمنت آسیایی پرداخت.

گزارش فیفا به شرح زیر است:

*اولین تجربه حضور در جام ملت ها

در این دوره از رقابت ها ۳ کشور قرقیزستان، یمن و فیلیپین برای اولین بار در این مسابقات حضور پیدا می کنند.

*مربیان بزرگ در این تورنمنت

در این مسابقات مربیان بزرگی مثل کی روش، لیپی، موریاسو، اریکسون، زاکرونی و چند مربی دیگر حضور دارند که به دنبال کسب قهرمانی هستند.

* بازیکنان سرشناس غایب

این مسابقات در حالی در آستانه شروع شدن قرار دارد که بازیکنانی مثل دانیل ارزانی و آرون موی دو بازیکن کلیدی استرالیا به خاطر مصدومیت در این مسابقات حضور نخواهند داشت. تام راجیک و ومتئو لکی نیز از مصدومان هستند. علی الحبسی سرشناس ترین بازیکن عمان و عمر عبدالرحمن ستاره اماراتی نیز به خاطر مصدومیت در این مسابقات حضور نخواهند داشت.

*رکورد حضور ۵ دوره برای دروازه بانی

ایگناتی نستروف دروازه‌بان ۳۸ ساله ازبکستان در یک قدمی شکستن رکورد تاریخی است. او با حضور در این رقابت‌ها با پنج دوره حضور در جام ملت‌ها رکورددار می‌شود و بزرگانی چون اندو و یونس محمود که ۴ دوره حضور را در کارنامه دارند را کنار می زند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا