اخبار ورزشیفوتبال جهان

گریزمان برای رسیدن به اتلتیکو چه کاری کرد؟

سایت گل تایید کرد که ستاره فرانسوی برای رسیدن به اتلتیکو دستمزد خود را به شکل قابل توجهی کاهش داد.

به گزارش پیشرو ورزش، در واپسین لحظات پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، آنتوان گریزمان پس از ۲ فصل ناکامی در بارسلونا به صورت قرضی به باشگاه اتلتیکومادرید بازگشت تا بتواند به دوران اوج خود بازگردد.

این بازیکن به گفته سایت گل برای رسیدن به تیم سیمئونه حتی حاضر شد، ۴۰ درصد حقوقش را کم کند تا با کاهش دستمزد نزدیک به ۷٫۵ میلیون یورو به مادرید بازگردد.

طبق گزارش اسپورت، آنتوان گریژمان در سال ۲۰۱۹ قراردادی ۵ ساله با بارسلونا امضا کرد که در هر سال این بازیکن یک میلیون یورو افزایش حقوق داشته باشد. او در سال اول به طور خالص و بدون پاداش‌ها نزدیک به ۱۷ میلیون یورو گرفت و در سال سوم قرار بود ۱۹ میلیون پوند دستمزد بگیرد.

گریزمان و کوتینیو هر دو برای جانشینی نیمار به بارسا آمدند ولی هیچ کدام موفق ظاهر نشدند

با اعلام سایت گل و کاهش ۴۰ درصدی دستمزد این بازیکن در اتلتیکو، این بازیکن نزدیک به ۱۲٫۵ میلیون یورو باید حقوق بگیرد.

طبق توافق اتلتیکو و بارسلونا اگر گریزمان بیش از ۵۰ درصد مسابقات را بازی کند، باشگاه مادریدی باید او را با ۴۰ میلیون یورو از بارسا خریداری کند. این در حالی است که آبی‌اناری‌ها سال ۲۰۱۹ برای خرید ستاره فرانسوی حق فسخ ۱۲۰ میلیون یورویی او را پرداخت کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا